شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۰۵:۱۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛
مراسم یادواره شهدای حوزه ولیعصر (عج) به مناسبت هفته دفاع مقدس در امامزاده سلطان سید علی برگزار شد.
به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم یادواره شهدای حوزه ولیعصر(عج) در امامزاده سلطان سید علی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سیامک صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به فداکاری های رزمندگان، ایثارگران و شهدا در دفاع مقدس و اتفاقات اخیر اظهار داشت: شهدا برای آرامش و امنیت مردم و حفظ ارزش ها خون دادند و جان خود را تقدیم کردند. 

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان هم در ادامه این برنامه گفت: فداکاری و ایثارگری جوانان برومند ایران اسلامی در دفاع مقدس باعث عبرت دنیا شد.

وی افزود: تا قبل از دفاع مقدس چیزهایی از ایثار در کتابها خوانده بودیم اما در جبهه ها دیدیم.

حجت الاسلام بهرامی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان در جایی که تضمین برگشتشان با شهادت یا اسارت پایین بود از هم سبقت می گرفتند.

امام جمعه شهرستان ارسنجان با بیان اینکه شهدا با بذل جانشان و خرید بهشت جاویدان چه معامله خوبی با خدا کردند، گفت:‌ شهدا ره صد ساله را یک شبه پیمودند و هشت سال دفاع مقدس قطعه ای طلایی در تاریخ ایران بود.

حجت الاسلام بهرامی با تشریح دستاوردهای دفاع مقدس گفت :خون شهیدان اسلام و انقلاب را بیمه کرد و تا ابد در مقاومت به جهانیان داد و ثمرات دفاع مقدس امروز در جبهه مقاومت دیده می شود.

وی در ادامه افزود: درس دفاع مقدس، درسی است که نه تنها برای کشور ما بلکه دنیا باید از آن درس عبرت بگیرد تا ملت های مستضعف در کنار یکدیگر قرار گیرند و دست جهانخواران را کوتاه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: