پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۵۸:۲۱
کد خبر: ۱۲۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
بیانیه ای جنایت تروریستی وهابی و هتک حرمت حرم شریف حضرت شاهچراغ علیه السلام
بیانیه ای جنایت تروریستی وهابی و هتک حرمت حرم شریف حضرت شاهچراغ علیه السلام را محکوم کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس در بیانیه ای جنایت تروریستی وهابی و هتک حرمت حرم شریف حضرت شاهچراغ علیه السلام را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَ مَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا»

بار دیگر توحش تکفیر فاجعه آفرید.

سالهاست که شجره ملعونه تکفیر به دست مستکبرین جهانی از جهالت جاهلان سر برآورده و هر از چند گاهی بر تن مسلمانان زخم می‌زند.
هنوز تاریخ جنایات وهابیون تکفیری در نجف و کربلا و کشتن هزاران زائر بی‌گناه در کنار بارگاه سیدالشهدا علیه‌السلام در روز عید غدیر سال ۱۳۱۶ هجری قمری را از یاد نبرده، هنوز خاک خان طومارو موصل از خون مدافعان حرم سرخ است و هنوز صدای ضجه و ناله‌ی زن و مرد و کودک سوری در گوش ویرانه‌های خسته باقی است که دوباره دست نحس تکفیر؛ داغی تازه به قلب داغدار زمین گذاشت و این بار قسمت سنگ‌فرش‌های مضجع مقدس احمد بن موسی علیه‌السلام بود که با صورتی سرخ از خون زائرین بیگناه ضجه بزند که (بأی ذنب قتلت)... و نهیبی بر ما که به یاد بیاوریم که چه سرورانی بر دار رفتند و چه سردارانی بی‌سر شدند تا این حرم ایمن بماند و باز تلنگری باشد بر اینکه امنیت گوهری است بی‌بدیل و بی‌جهت نیست که در این فتنه اخیر دشمن دست روی تخریب مدافعان امنیت این مرز وبوم گذاشته است.
سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی وهابی و هتک حرمت حرم شریف حضرت شاهچراغ علیه السلام و ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده‌های شهدای این حادثه دردناک، از ملت آگاه و ولایت مدار ایران دعوت می‌کند که با بصیرت انقلابی فتنه‌ها را دریافته و با وحدت کلمه و ‌حفظ انسجام ملی و حمایت از مدافعین امنیت این خاک، مانند گذشته چشم طمع کوردلان را کور کند.
در پایان سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس از آحاد مردم شریف و شهید پرور شیراز جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای تروریستی در روز شنبه 7 آبان ماه دعوت می‌کند.
*روابط عمومی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس*
نام:
ایمیل:
* نظر: