آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
با حضور با شکوه مردم و مسئولین؛
با حضور با شکوه مردم و مسئولین؛ راهپیمائی 13آبان ماه در شهرستان کازرون برگزار شد.
 

دانش اموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی کازرون  باحضور گسترده خویش در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی، با آرمانهای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بستند.

مردم ولایتمدار کازرون پس از طی مسیر راهپیمایی در مصلای نماز جمعه حضور یافتند و قطعنامه پایانی راهپیمایی را با تکبیرهای خود مورد تایید قرار دادند.

در این مراسم دانش آموزان به اجرای سرود رفیق شهیدم و ای ایران پرداختند و یک دانش آموز پسر و یک دانشجوی دختر به عنوان سخنرانان پیش از خطبه نماز جمعه به ارائه مواضع خود پرداختند و سپس خطبه های نماز جمعه کازرون توسط حجت الاسلام صباحی قرائت شد.

حجت الاسلام صباحی در خطبه های خود ضمن گرامیداشت این یوم الله اظهار داشت: مرگ بر آمریکا نه فقط باید در زبان بلکه باید در اعمال و سیاستهای کشورمان اعمال شود.

در حاشیه این مراسم غلامرضا توکل فرمانده ناحیه بسیج کازرون ضمن تشکر از حضور باشکوه دانش اموزان و دانشجویان گفت: مردم مومن و انقلابی کازرون بار دیگر با حضور شکوهمند خویش بردهان بوقهای تبلیغاتی دشمنان مشت محکمی وارد کردند.

وی  خطاب به آمریکا و کشورهای استکباری اظهار داشت: مطمئن باشید که جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی  به زودی به سراغتان می آیند و انتقام خون حاج قاسم عزیزمان  و شهدای مظلوممان را خواهند گرفت و با گام های استوارشان از روی شما بالا خواهند رفت و قله ها را فتح می نمایند و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر قله جهان به اهتزاز درخواهندآورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: