آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون:
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون گفت: وظیفه و رسالت امروز اطلاع رسانی در جهت جهاد تبیین است.
حجت الاسلام رسول محمدی در مراسم بصیرت سیاسی خانوادههای کارکنان تیپ تکاور امام سجاد(ع)که در محل حسینیه یگان برگزار شد ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع)بیان نمود: برنامه اغتشاشات و ناآرامی ها نتیجه یک برنامه هماهنگ و از قبل طراحی شده توسط دشمنان انقلاب در راس استکبار جهانی آمریکا می باشد.
وی افزود: دشمن به دنیال بهانه تراسی می باشد و در طول تاریخ شاهد هستیم برنامه ها ی دشمنان در یک وقت مشخص در کشور صورت می گرفت ولی در برنامه اخیر به فرموده رهبر انقلاب دشمن با یک جنگ ترکیبی وارد شد.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه وقتی غبار فتنه آمد کسی حق را درست نمی فهمد ادامه داد: غبار فتنه باعث فاصله و عدم درک صحیح میان حق و باطل می شود و رسالت و وظیفه همگان خصوصا دلسوزان انقلاب تبیین برای آحاد جامعه در شرایط فتنه می باشد.
وی به حمله سومین حرم اهل بیت(ع)شاهچراغ اشاره داشت و یادآور شد: در حادثه شاهچراغ(ع)برخی دشمنان و متاسفانه منافقین داخلی به دنبال این بودنند که جنایت را به نظام و کشور بچسبانند ولی وقتی واقعیت روشن شد به خوبی چهره پست و پلید دشمنان برای همگان آشکار شد.
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون اذعان نمود: منافقین صحنه گردان های واقعی اغتشاشات می باشند و همه بدانیم دشمن با این برنامه ها به دنبال ضربه به ماهیت و جوهریه اصلی نظام می باشند .
وی از جنایت تروریست ها در منطقه گفت و تصریح نمود: امروز وظیفه داریم با رسالت تبلیغ و تبیین در بین جامعه از نقشه شوم دشمنان برای کشور چهره واقعی دشمنان را برملا سازیم از برنامه دشمن در کشورهای منطقه خصوصا سوریه و جنایت های آنان در تشکیل گروه داعش برای مردم بازگویی داشته باشیم.
حجت الاسلام محمدی در ادامه با گرامی داشت 13آبان و دعوت از عموم مردم برای راهپیمائی در این روز خاطر نشان نمود: وظیفه و رسالت امروز اطلاع رسانی در جهت جهاد تبیین می باشد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: