آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
عزمی:
یک مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه اغتشاشات اخیر صف منافقین و معاندین را مشخص کرد، گفت: دشمنان در این ایام به دنبال نابودی اسلام، انقلاب و ایران تلاشی نافرجام را به عنوان هدف قرار داده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد عزمی از اساتید حوزه علمیه شهرستان کازرون در پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان کازرون گفت: دراغتشاشات اخیر دشمن با راه انداختن جنگ ترکیبی به دنبال پیاده کردن نقشه‌های پلید خود بود، نقشه‌های ترکیبی که با به کار بردن آن در هر کشوری آن کشور از پا در می‌آید، ولی در نظام جمهوری اسلامی ایران دعای خیر امام زمان (عج) پشت سر این ملت است.

استاد حوزه علمیه شهرستان کازرون گفت: آنچه دشمن دنبال می‌کند نابودی اسلام، انقلاب و ایران است و برای مقابله با دشمنان باید نقاط ضعف‌ها را جبران کنیم.

اوگفت: همه وظیفه داریم در کنار دولت انقلابی کمک کنیم برای برطرف کردن نقاط ضعف، و نباید اجازه بدهیم دشمن در شهر‌ها ما را گرفتار کند و جنگ و دفاع را باید به خارج از کشور بکشانیم.

عزمی به اعتراف دشمنان به عزت و اقتدار کشور پرداخت و گفت: نتیجه اعتماد و اعتقاد به جوانان در هر دوره و عرصه‌ای باعث پیشرفت در برنامه‌ها خواهد شد و این جوانان هستند که امید‌ها و سرمایه‌های مادی و معنوی انقلاب می‌باشند.

او در انتها با توجه به آیه ۳۸ سوره مبارک حج قرآن کریم، خداوند را مدافع مومنین در برابر دشمنان دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر: