آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون:انقلاب اسلامی ثمره‌ی خون هزاران شهید است
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: افتخار داریم سپاه شهرستان کازرون ۱۱ رده برتر در سطح سپاه فجر فارس مربوط به سپاه ناحیه کازرون است.

او گفت: افتخار داریم در جشنواره مالک اشتر تجلیل از برترین‌ها بسیج داشته باشیم و انتخاب بهترین‌ها در سطح بسیجیان این ناحیه که همه پای کار و تلاش برای نظام و انقلاب در راه رضای خدا و خشنودی مردم هستند بسیار سخت و دشوار است.

سرهنگ توکل گفت: انقلاب اسلامی ثمره‌ی خون هزار هزاران شهید می‌باشد و همه در نگهداری و پاسداری از خون شهدا مسئول هستیم و بدانیم که بهترین اسوه و الگوه شهدا هستند.

او، به اهمیت جهاد تبیین در جامعه اشاره داشت و یادآور شد: بهترین راه مقابله با برنامه و نقشه‌های دشمنان جهاد تبیین برای مردم می‌باشد و همه وظیفه داریم راه صحیح برای مردم تبیین و ترسیم کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از نقش بسیجیان شهرستان در صحنه‌ها سخن گفت و افزود: لازم می‌دانم در پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه کازرون از حضور در صحنه‌ها و میدان دار بودن بسیجیان در همه صحنه‌ها تشکر داشته باشم.

توکل گفت: همه در راه ولایت همانند مالک اشتر سرباز و پاسدار انقلاب و نظام باشیم چرا که در ادامه راه و خون شهدا همه مسئول هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: