آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
علی پور:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: امروز تفکرات مقاومت، محاسبات بین المللی را تغییر داده است و افتخار داریم که جمهوری اسلامی را به عنوان الگوه برای سایر ملت‌ها در جهان معرفی کنیم.

سرهنگ پاسدار قاسم علی پور در پنجمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جمع بسیجیان با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳۰۰ شهید شهرستان کازرون گفت: با بصیرت، پای کار بودن و اتحاد و همدلی توطئه‌های دشمنان ضمن شکست، تبدیل به توسعه و پیشرفت برای جامعه خواهد شد.

او به اهمیت شناخت دشمن در تاریخ اسلام اشاره داشت و گفت: دشمن شناسی در تاریخ اسلام بسیار مهم و با ارزش تلقی می‌شود و بهترین الگوه در این برنامه که به نام مالک اشتر است این یار صدیق و وفادار در دوران مولا علی (ع) است که در ولایت پذیری الگوه برای همگان است.

سرهنگ علی پور به اهمیت نقش مقاومت و یستادگی در منطقه و جهان پرداخت و گفت: امروز تفکرات مقاومت، محاسبات بین المللی را تغییر داده است و افتخار داریم که جمهوری اسلامی را به عنوان الگوه برای سایر ملت‌ها در جهان معرفی نمائیم.

او گفت: امروز به فضل الهی نقشه‌های سیاسی در جهان عوض شده و شلیک موشک قاره پیما توسط نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت کشور را به رخ سایر جهانیان خصوصا استکبار جهانی نمایان ساخت.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر از فتنه‌های نیابتی دشمنان علیه کشور اشاره داشت و گفت: دشمن با راه انداختن فتنه‌های نیابتی در پشت سر افراد فریب خود و منافق قصد نا امید کردن جامعه را داشت که به فضل الهی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری شکست دیگری به اعتراف خودشان، در تاریخ برای آن‌ها ثبت شد.

او از نقش بسیجیان شهرستان کازرون در همه عرصه‌ها گفت و افزود: افتخار داریم بگوئیم در جشنواره مالک اشتر که بسیجیان شهرستان کازرون افتخار و سرآمد در همه برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرائی در استان فارس هستند و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون به فرماندهی سرهنگ توکل از نواحی موفق و سرآمد در استان فارس است.

در پایان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر و مسئولان شهرستان کازرون با اهداء لوح و هدیه از تعدادی از بسیجیان موفق در پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه کازرون تجلیل به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: