آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
حجت الاسلام علم الهدی:
یادواره شهدای سوسنگرد شهرستان کازرون در سالن مرحوم مردانی اداره ارشاد، با حضور حجت الاسلام علم الهدی برادر شهید علم الهدی برگزار شد.
 حجت الاسلام سید محمد حسن علم الهدی استاد معارف دانشگاه تهران و برادر شهید والامقام سید حسین علم الهدی در مراسم یادواره شهدای سوسنگرد شهرستان کازرون در سالن مرحوم مردانی اداره ارشاد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا به حیات ابدی رسیدند که در قهقه مستانه اشان عند ربهم یرزقونند.

وی افزود: شهدا حیات واقعی خود را پیدا کردنند که برای ما قابل درک نمی باشد و برای اینکه ما به خوبی آن را درک نمائیم بایستی خود را به حیات معنوی برسانیم تا با شهدا زندگی کنیم.

این استاد دانشگاه تهران با توجه به حوادث اخیر ادامه داد: امروز برای روحیه انقلابی باید به سراغ مساجد برویم و شهدای بزرگوار ما تربیت شدگان مساجد بودند و امروز درجنگ نرم دشمن قرار گرفته ایم و برای مقابله با آن باید مساجد را سنگر قرار دهیم ،یک بار دیگر بازخواهنی کنیم روحیه های انقلابی با حضور در مساجد و محافل شهدا.

وی تصریح کرد: یک روز دشمن با توپ، تانک و موشک به سراغ انقلاب می آمد و امروز دشمن با نقشه جنگ نرم و ترکیبی نظام ما را تهدید می کند.

حجت الاسلام علم الهدی تصریح کرد: رزمندگان شهرستان کازرون در ابتدای جنگ وقتی شهر سوسنگرد در محاصره دشمن بود با حضور بیش از 80نفر رزمنده در میدان به فرماندهی شهید پیرویان که در کل شهر بی نظیر بود در آن روزهای سخت بر دشمن پیروز شدند و به حقیقت شهدای شهرستان کازرون بدریون شهدای انقلاب اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: امروز دشمن همه مرزها را تحت تاثیر قرار داده و صدای پای دشمن از نزدیک شنیده می شود و برای ادامه راه شهدا انقلاب اسلامی نیاز به فعالیت و جهاد داریم.

برادر شهید علم الهدی از وعده الهی کمک به مسلمان اشاره داشت و خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن کریم از کمک به مسلمانان در آیات متعدد اشاره نموده و بدانیم که نور خداوند هرگز خاموش شدنی نمی باشد.

وی در انتها فریب خوردگان افتاده در نقشه دشمنان را به توبه دعوت نمود و اشاره داشت: برای محقق شدن توبه فریب خوردگان، با پای کار بودن برای نظام خود را نشان دهند و انقلاب اسلامی خیمه امام حسین(ع)می باشد که فعالیت در مساجد، مدارس، برنامه های شهدا و کمک به مستمندان ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

 در این مراسم که با حضور با شکوه امت خداجو، خانواده شهدا، رزمندگان و مسئولان برگزار شده بود از برخی خانواده شهدا سوسنگرد تجلیل به عمل آمد و برنامه های دیگر همچون روایتگری، کلیپ رزمندگان کازرونی در سوسنگرد، اجرای گروه سرود مالک اشتر، نمایش برنامه رادیویی آزاد سازی سوسنگرد و بیان دکلمه از شهدا اجرا شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: