آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
فرمانده سپاه کازرون:
فرمانده سپاه کازرون گفت: از سه فرمانده شهید آزادسازی سوسنگرد، دو فرمانده از شهدای شهرستان کازرون هستند که یک افتخار برای استان فارس در آزادسازی سوسنگرد است.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در حاشیه یادواره شهدای سوسنگرد شهرستان کازرون اظهار داشت: شهرستان کازرون با تقدیم بیشترین شهید در آزادسازی سوسنگرد، بالاترین نقش را ایفاء کرده است.

وی ادامه داد: از سه فرمانده شهید آزادسازی سوسنگرد، شهیدان پیرویان، تجلائی و دیده ور، دو فرمانده یعنی پیرویان و دیده ور از شهدای شهرستان کازرون هستند که یک افتخار برای استان فارس در آزادسازی سوسنگرد است.

سرهنگ توکل تصریح کرد: باید نقش شهدا و رزمندگان کازرون در جنگ هشت ساله و خصوصا آزاد سازی سوسنگرد که در ابتدای جنگ صورت گرفت، با بیشترین حضور رزمندگان کازرونی برای جوانان استان فارس خصوصا دیار سلمان فارسی تبیین و ترسیم شود که جا دارد از همه اهل قلم،خصوصا خبرنگاران و نویسندگان و صدا و سیما برای ترسیم آن روزهای سخت درخواست نمائیم.

وی با اشاره به یاد کردن از شهدای کازرون همه ساله توسط مسئولان شهر سوسنگرد اهواز، تصریح کرد: در یادواره شهدا که همه ساله در شهر سوسنگرد نیز برگزار می شود یادو خاطره شهدای کازرون نیز گرامی داشته می شود و یک خیایان نیز در شهر سوسنگرد توسط مسئولان شهر به نام شهدای کازرون نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای سوسنگرد، افزود: شهرستان کازرون از شهرهای انقلابی و شهدایی است که افتخار دارد در کارنامه هشت سال دفاع مقدس همزمان با شروع تجاوز دشمن بعثی به کشور و شهر سوسنگرد در دفاع از وطن جزء اولین شهرهای اعزام نیرو جهت مبارزه با دشمن بود و فقط در نبرد سوسنگرد، کازرون 53شهید در راه آزادی این شهر تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: