آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در بيانیه ای اقدامات تروریستی اخیر در شهرهای مختلف ایران را محکوم کردند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در خصوص اقدامات تروریستی اخیر در کشور بیانیه ای را صادر کردند متن این بیانیه به شرح زیر است :

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انّا للّٰه و انّا الیه راجعون
آه از غمی که تازه شود با غمی دگر.

 متأسفانه داغ اقدام تروریستی معاندین در حرم مطهر حضرت‌احمدبن‌موسی شاهچراغ علیه‌السلام، با اقدام تروریستی در ایذه، اصفهان، مشهد، بوکان، سنندج، سراوان، قروه و... برایمان تازه شد؛ گویا قرار الهی بر آن‌ است که این خون‌هایی که بر در و دیوار حرم جمهوری اسلامی ریخته می‌شود، مظلومیت ما و ضعف و ذلت و زبونی اغتشاش‌گران را فریاد بزند و هیچ پاکی از پاکان را در ردیف و هم‌صف با داعش و داعش‌صفتان قرار ندهد و حجت را تمام کند. هرچند تا پیش از این و در حادثه حرم شاهچراغ برای اهل بصر حجت به اتمام رسیده بود.

علی‌رغم تدابیر دستگاه‌های امنیتی و ردیابی معاندین و دستگیری چند تیم خرابکاری، اما این جریان غیرمردمی از کوچک‌ترین فرصت‌ها سوءاستفاده کرده و اقدام به شهادت مردم مظلوم و خادمان و حافظان امنیت نموده است. و پس از آنکه افکار و جو عمومی علیه این اقدامات برانگیخته می‌شود، به تکرار جمله نخ‌نمای "کار خودشونه" می‌پردازند، که همین هم نشان از خباثت و بی‌مسئولیتی این گروه در قبال اعمال و رفتار‌شان است.

اما باید خطاب به مسئولین شورای عالی امنیت ملی، دستگاه قضایی و سایر ارگان‌های مسئول، گفت: تدبیر شما برای برقراری نظم و امنیت چیست؟!
هنگامی که آن جنگ‌افروز آمریکایی اذعان به تجهیز سلاح معترضین کرده است و آن کودک‌کش غاصب صهیونیستی از این اقدامات حمایت، و آرزوی حضور در تهران را کرده است، جای مماشات و برخورد رأفت گونه نیست، که گرگان دندان‌هایشان را به کشور و مردم عزیزمان نشان داده اند و از انجام هیچ اقدام خرابکارانه ای ابا ندارند، چه آن اقدام به شهادت رساندن نیروهای حافظ امنیت و مردم مظلوم باشد، چه آسیب رساندن به اموال عمومی و آتش زدن مغازه های مردم و چه تهدید و فحاشی...

لازم به ذکر است که مسئولان و سلبریتی ها با سخنان نسنجیده و خلاف واقع خود آرامش عمومی را از بین برده‌اند و موجب تهییج عده ای از مردم برای حضور در کف خیابان و احیاناً انجام اقدامات خرابکارانه شده‌اند، که برخورد با این گروه از سلبریتی ها ضروری است.

البته دانشجویان انقلابی، سکوت و بی عملی خواص و منتسبان به جریان انقلابی را فراموش نمی‌کند. آنهایی که در زمان نیاز انقلاب به حضور و روشنگری‌شان، کنج عافیت اختیار کرده‌اند، مبادا که عده ای از آنها دلخور شوند و محبوبیت‌شان کاسته شود؛ اما عزت واقعی از آن خداست و جریان انقلابی نیز این سکوت را به خاطر می‌سپارد.

در آخر باید گفت، شورای تبیین مواضع بسیج‌دانشجویی استان فارس، شهادت مظلومانه مدافعان امنیت علی‌الخصوص دانشجویان بسیجی در مشهد مقدس و همچنین مردم بی‌گناه را تبریک و تسلیت عرض نموده و اقدامات خرابکارانه معاندین را محکوم می‌نماید و اعلام می‌دارد: مردم انقلابی ایران اسلامی دسیسه‌های دشمن را می‌دانند و قطعاً آنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند گذاشت.

من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضیٰ نحبه و منهم ینتظر و ما بدلوا تبدیلا (احزاب/۲۳)

شورای تبیین مواضع بسیج‌دانشجویی استان‌فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: