جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۳:۱۳
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
رزمایش در قیروکارزین
با آغاز هفته پرفروغ بسیج رزمایش جهادگران فاطمی با حضور گروههای جهادی سراسر شهرستان در میدان صبحگاه ناحیه برگزار شد.
رزمایش جهادگران فاطمی در قیروکارزین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین:

صبح روز شنبه با آغاز هفته بسیج شهرستان قیروکارزین صبحگاه مشترک جهادگران فاطمی ۲ گروه های جهادی بسیجی قیروکارزین  با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی شهرستان، مسئول سازمان تبلیغات و دیگر مسئولان شهرستان و پیشکسوتان در ناحیه قیروکارزین برگزار شد.

فرمانده سپاه قیروکارزین در این مراسم خطاب به جهادگران فاطمی اظهار داشت:  شما به شیطان و ایادی شیطان نه گفتید و هم در حوزه تئوری و نظری و هم میدان عمل در برابر هجمه های دشمن با خدمت به مردم و جامعه اثبا ت می کنید که این نظام صاحب دارد.

سرهنگ محمد رسول رضایی بیان کرد: امروز معاندین و منافقین نظام با استفاده از ترفندها و توطئه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی کفر و استبداد سعی دارند جای جای کشور ما را نا امن کنند و با اغتشاش و شورش در دلها و فکرها و قدم های ما لرزش ایجاد کنند.


فرمانده سپاه قیروکارزین گفت: ان شالله همانگونه که یاران امام(ره)  در اول انقلاب و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس در برابر تمام هیمنه دشمن ایستادند ترورشدند اما استقامتشان نشکست. امروزنیز کشته می شویم خون می دهیم اشک می ریزیم  اما  اتحاد و انسجامان، ایمان و بصیرت و تبعیت پذیری ما از امام جامعه ، دشمن را به بن بست خواهد کشاند.


امام جمعه قیروکارزین در جمع جهادگران بسیجی شهرستان اظهار داشت: دشمن امروز جنگ ترکیبی علیه ملت ایران راه انداخته است و مقابله با  این جنگ چند بعدی می طلبد ما هم دفاع چند بعدی و چند ساحتی داشته باشیم.

حجت الاسلام صداقت گفت: یکی از کارهایی که دشمن  انجام می دهد مردم را از نظام اسلامی با تحریم ها و فشارهای اقتصادی نا امید کند.

وی گفت: مهمترین کارشما جهادگران و گروهای جهادی رضایت را برای مردم ایجاد می کنید و مشکلات را در حد توان خودشان حل کرده که این کار بسیار بزرگ و بجا می باشد.

در این مراسم از  23  مسئول گروه جهادی شهرستان به پاس خدمات گسترده جهادی در شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آمد.
رزمایش جهادگران فاطمی در قیروکارزین برگزار شد.

رزمایش جهادگران فاطمی در قیروکارزین برگزار شد.
رزمایش جهادگران فاطمی در قیروکارزین برگزار شد.
رزمایش جهادگران فاطمی در قیروکارزین برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: