آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
فرمانده سپاه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: 65گروه جهادی به استعداد800نفردر رزمایش جهادگران فاطمی 2در شهرستان کازرون در مناطق محروم فعالیت می نمایند.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در رزمایش جهادگران فاطمی 2بسیجیان جهادگر شهرستان کازرون که با حضور مسئولین و بسیجیان شهرستان کازرون در میدان صبحگاه ناحیه برگزار شد بیان نمود: به کوری چشم دشمنان انقلاب بسیج با روحیه و همت قوی تر در خدمت به کشور در 43سالگرد تاسیس بسیج محکم تر و استوارتر در راه حفظ ارزش های نظام و انقلاب ایستاده است.
وی با گرامیداشت یادوخاطره شهدا خصوصا شهدای امنیت اخیر در کشورادامه داد: بسیج افتخار دارد در خدمت رسانی و امید آفرینی تا پای جان برای خدمت به مردم نقش ایفاء نموده، و حضور بسیج در کنار عزیزان فراجا در حفظ امنیت کشور نیز برای آرامش و امنیت کشور و مردم می باشد و در این راه نیز جان هایی تقدیم به نظام و انقلاب نموده ایم.
 فرمانده سپاه شهرستان کازرون به رسالت و مکتب بسیج گفت و اذعان نمود: بسیج در راستای اعتلای فرهنگ  رسالت خود با اخلاق و روحیه در جهت پیشبرد اهداف محوله در گام دوم انقلاب به ایفاء نقش می پردازد.
وی تصریح نمود: بسیج سپاه کازرون افتخار دارد با 65گروه جهادی در قالب    800 نفر  جهت خدمت به محرومیت زدایی در غرب استان فارس به عنوان معین شهرستان های غرب و جنوب استان فارس نیز مشغول به فعالیت می باشد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل تاکید نمود: در دهه چهارم انقلاب بسیج سازندگی در خدمت به مردم افتخار دارد در جهت پیشرفت و عدالت در خدمت رسانی میدان دار بوده و بهترین الگوه برای خدمت به مردم در هر اداره و نهادی امروز بسیج سازندگی می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون ضمن تشکر از خیرین و همه کسانی که دل در گروه بسیج برای خدمت به کشور دارند خاطر نشان نمود: بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون در طول سال جاری با حمایت بسیج سازندگی سپاه فجر و خصوصا خیرین شهرستان امسال در کمک به محرومین در تهیه جهیزیه35مورد، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد31نفر، 24000بسته لوازم التحریر، راه اندازی44صندوق و 10تعاونی و همچنین اشتغال زایی  نقش ایفاء نموده است.
در انتهای این مراسم با حضور مسئولان شهرستان از فعالان گروههای جهادی ناحیه با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد و سپس گروههای جهادی جهت خدمت رسانی در 12عرصه خدمات رسانی به مدت 10روز مناطق محروم اعزام شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: