آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: بسیج یادگار ماندگار امام خمینی (ره) برای آزادی خواهان جهان می‌باشد.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون به همراه تعدادی از بسیجیان سپاه ناحیه کازرون به نیابت از همه بسیجیان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کازرون اظهار داشت: بسیج یادگار ماندگار امام خمینی(ره) برای آزادی خواهان جهان می باشد.
وی ادامه داد: امروز در اولین روز هفته بسیج به همراه جمعی از بسیجیان به نیابت از قاطبه مردم بسیجی شهرستان کازرون آمده ایم تا تجدید پیمان با امام و رهبر و به نیابت با نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون داشته باشیم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون به شاخصه های اصلی بسیج پرداخت و افزود: شاخصه اصلی بسیج ولایت مداری و در کنار آن ولایت پذیری می باشد و علاوه برآن بصیرت و اخلاص، عمل انقلابی و به اندازه و به هنگام با تفکر و روحیه بسیجی می باشد.
وی تصریح کرد: امروز بسیج افتخار دارد با جوانان نسل گام دوم انقلاب جهت تحقق نمودن سند اعتلای بسیج در همه عرصه ها برای خودسازی و دولت سازی برای جامعه تمدن اسلامی قدم برمی دارد.
سرهنگ توکل تاکید کرد: امروز در کنار هم به اتحاد و اتفاق زیر سایه ولایت در جهت دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار در سلسله مراتب پای نظام و انقلاب در راه خون شهدا ایستاده ایم.
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: