آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
روستای باجگاه شیراز
گروه جهادی شهید هاشم شعبانی با حضور در روستای باجگاه شیراز، به ارائه خدمات سلامت محور به اهالی روستا پرداخت.
 سرهنگ پاسدار حسین صمصام، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس در حاشیه اردوی جهادی سلامت محور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با بیان اینکه اعضای گروه جهادی شهید هاشم شعبانی، خدمات سلامت محور به اهالی روستای باجگاه شیراز ارایه دادند، اظهار داشت: در این اردوی جهادی سلامت محور، متخصصین چشم، زنان، اطفال، گوش و حلق و بینی، پزشک عمومی و پیراپزشکان (پرستار و ماما) به 370 نفر از اهالی روستا خدمات درمانی و دارویی رایگان ارائه کردند.
وی با تاکید بر اینکه بسیجیان جامعه پزشکی استان فارس به دنبال فراگیر کردن گفتمان فرهنگ جهادی هستند، تصریح کرد: بسیج همواره بدون ادعا در محرومیت‌زدایی و دفاع از امنیت پیشرو است.
به گفته وی، در شرایط امروز جهادگران سلامت نه تنها از فعالیت‌های بهداشتی و درمانی دست نکشیدند، بلکه در مناطق محروم و کم‌برخوردار حضور یافته و خالصانه به همنوعان خود خدمات عمومی و تخصصی درمانی ارایه کردند.
کاظم شعبانی مسئول گروه جهادی شهید هاشم شعبانی هم به خبرنگار ما گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث فخر و مباهات برای هر فردی در هر جایگاه، مقام و مسئولیت است.
  سرهنگ پاسدار حسین صمصام مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس، ضمن حضور در این برنامه از جهادگران سلامت شرکت کننده تقدیر کرد.
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: