جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۳:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
جانشین سپاه فجر فارس:
جانشین سپاه فجر فارس گفت: امروز بسیج به اندازه طول و عرض انقلاب اسلامی وسعت دارد و منحصر به ایران نیست و ما در هرجای دنیا می توانیم بسیجی داشته باشیم.

به گزارش تنویر سرتیپ دوم پاسدار حسن عبدالله زاده جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در یادوراه شهدای زهرایی(مفقودالاثر) شهرستان مهر که شب گذشته در مصلی نمازجمعه شهر مهر برگزار شده بود اظهار داشت: همه می توانند در بسیج نقش آفرین باشند، امروز بسیج به اندازه طول و عرض انقلاب اسلامی وسعت دارد و منحصر به ایران نیست و ما در هرجای دنیا می توانیم بسیجی داشته باشیم و به دلیل خاصیت تکثیرشوندگی که بسیج دارد شاهد گسترش بسیج در جای جای منطقه هستیم.

وی ادامه داد: شهدا با خدا معامله کردند و در حدیث قدسی داریم که خود خداوند دیه شهید است و از ارزش شهادت همین بس که رزمنده ای که در دفاع از ارزش های اسلامی در میدان رزم به شهادت می رسد نیازی به غسل و کفن ندارد و ارزش این است که با همان لباس رزم به خاک سپرده شود.

عبدالله زاده با اشاره به اینکه در تاریخ 200 سال قبل ایران تنها 8 سال دفاع مقدس هست که رزمندگان ما اجازه نداند حتی یک وجب از خاک ایران کم شود و با افتخار از آن دوران یاد می شود، بیان داشت: افرادی به دنبال تطهیر دوران قبل از انقلاب هستند و سعی دارند کسانی که اطلاعات تاریخی ندارند را با خود همراه کنند و اگر ما دوران قبل و بعد از انقلاب را مقایسه کنیم می بینیم که در دوران پهلوی قسمت هایی از خاک ایران را به ترکیه و افغانستان واگذار کردند، قبل از انقلاب با وجود فروش روزانه 6 میلیون بشکه نفت اما این درآمدها خرج عیاشی های پادشاه می شد و شاه مملکت اختیاری از خود نداشت و باید همه امور را با بیگانگان هماهنگ می کرد.

جانشین سپاه فجر فارس با بیان اینکه حضرت امام(ره) مسیری را ترسیم کردند که مسیر استقلال و عزت است و این استقلال و عزت را در هیچ جای دنیا نمی بینیم، تصریح کرد:یکی از نظریه پردازان یهودی به نام برنارد لوئیس معتقد است که اگر قرار است غرب حرف اول را در دنیا بزند باید جلو قدرت اسلام گرفته شود و قدرت مرکزی اسلام در غرب آسیا و در ایران است و به همین دلیل به غرب آسیا وارد شدند و حتی داعش را هم خودشان به وجود آوردند و با وجود 7 تریلیون دلار هزینه هیچ چیزی نصیب آن ها نشد.

وی تاکید کرد: امروز قدرت مسلم منطقه، ایران اسلامی است و آمریکا علی رغم هزینه های زیاد در سوریه و عراق شکست خورد و در یمن و لبنان نتوانسته حرکتی انجام بدهد و مجبور به فرار از افغانستان شد و این ها نشان دهنده قدرت اسلام است.

سردار عبدالله زاده افزود: انقلاب اسلامی درصدد تحقق تمدن نوین اسلامی است و تمدن نوین اسلامی یعنی ظهور آخرین منجی عالم بشریت و غرب می داند که انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اضلاع قدرت آمده تا بساط سرمایه داری را جمع کند.

سردار عبدالله زاده گفت: انقلاب اسلامی در جای جای منطقه حرف برای گفتن دارد و دشمن می بیند که بسیاری از خاکریز ها را از دست داده و طبیعی است زمانی که یکپارچگی را در حاکمیت و برنامه ریزی ها برای گذر از مشکلات اقتصادی را می بینند، برای اغتشاشات در ایران برنامه ریزی می کنند.

وی ادامه داد: خانم مهسا امینی اسم رمز این فتنه جدید است و اگر این اتفاق رخ نمی داد مسئله دیگری را بهانه می کرند، این فتنه در واقع جنگ بین المللی احزاب علیه انقلاب اسلامی است، آن ها با پیشرفت انقلاب اسلامی مخالف هستند و نشانه های پیشرفت را بیش از خود ما می بینند و به دنبال ایجاد چالش هستند تا انقلاب اسلامی نتواند به مسیر خود ادامه دهد.

جانشین سپاه فجر با بیان اینکه، اگرچه مشکلات هست ولی انقلاب اسلامی تا کنون متوقف نشده و متوقف نخواهد شد، تصریح کرد: مردم در حال جدا کردن صف خود از فتنه گران هستند و به همین دلیل است که حضرت امام(ره) مردم ما را از مردم عصر رسول الله بهتر و بالاتر می دید.

وی تاکید کرد: اگر یک روزی شما رزمندگان عزیز پشت دروازه های بصره بودید امروز ما پشت دروازه های بیت المقدس هستیم و جمهوری اسلامی آنچنان قدرتی ایجاد کرده که قبل از 25 سالی که رهبر انقلاب وعده نابودی رژیم صهیونیستی را دادند این اتفاق رخ خواهد داد و رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

سردار عبدالله زاده گفت: راه حل مشکلات در فرمایشات رهبر انقلاب است، ایشان در سال 95 و 98 جهاد تبیین را مطرح کردند و این یعنی نیاز به روشنگری وجود دارد و بسیاری از کسانی که در اتفاقات اخیر بازداشت شده اند به دلیل گره ذهنی و شبهاتی که غرب با بمباران رسانه ای ایجاد کرده در این تجمعات حضور پیدا کرده اند و وظیفه ما روشنگری و آگاهی بخشیدن به محیط پیرامونی است که در آن حضور داریم.

سردار عبدالله زاده جانشین فرمانده سپاه فجر در صحبت های پایانی خود گفت: حضرت امام(ره) روزی فرمان جهاد دادند و شما رزمندگان در جبهه ها حضور پیدا کردید و امروز نیز رهبر انقلاب فرمان جهاد تبیین را صادر کرده اند و هرنفر از ما باید به سهم خودمان در این عرصه تلاش کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: