شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۸:۲۳
کد خبر: ۱۲۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
فرمانده سپاه ناحیه کوار
به مناسبت هفت بسیج فرمانده سپاه ناحیه کوار در نشستی با خبرنگاران ضمن عرض تبریک هفته بسیج به تشرح برنامه ها پرداخت.


تشریح برنامه‌های هفته بسیج


به گزارش تنویر کوار سرهنگ پاسدار محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار در جمع خبرنگاران گفت: با گذشت چهل و دو سال از عمر پر شکوه اقلاب اسلامی ایران بسیج در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب اسلامی از جمله دفاع مقدس، سازندگی، خدمات اجتماعی، کمک های مومنانه، اردوهای جهادی، فعالیت های تربیتی و فرهنگی، ورزش، علم، هنر، امنیت، دفاع از حرم، دفاع از سلامت و هرجایی که نیاز انقلاب اسلامی بوده، حضور داشته است.

تشریح برنامه‌های هفته بسیج

وی در ادامه افزود: هرروز بر اقتدار بسیج افزوده می شود و بسیج پیرو مکتب عاشورا و خط ولایت و سرباز رهبر است به فرموده مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیج پاره تن مردم است. بسیج یعنی بصیرت و معرفت داشتن که همواره خود را در کنار مردم و متعلق به مردم می داند.

سرهنگ عابدی با اشاره به محوریت هفته بسیج گفت: امسال با توجه به فرمایشات  تاکید فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) محوریت هفته بسیج بر جهاد تبیین است و کار روشنگری، بصیرتی و تبیینی درطول این هفته با قدرت انجام خواهدشد.


تشریح برنامه‌های هفته بسیج


فرمانده سپاه ناحیه کوار ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان کوار بیان داشت: از جمله برنامه های هفته بسیج رزمایش جهادگران بسیجی و فاطمی، سرکشی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان،امام جمعه شهرستان کوار وبرگزاری کارگاه های اموزشی،  آسیب‌های اجتماعی، مسابقات ورزشی مثل مسابقات فوتسال ادارات وپیاده روی و تیر اندازی وغیره ، رزمایش کمک‌های مومنانه، تبیین گفتمان بسیج و کارگاه تحکیم خانواده و فرزند آوری، برگزاری مسابقات قرآن کریم، جشنواره غذاهای سنتی، چندین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در سطح شهرستان و مرتبط با بسیج، میز خدمت ادارات میقات صالحین، حضور بسیجیان به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده و گسترده در نماز جمعه شهرستان و همچنین دیدار فرماندهان پایگاه و بسیجیان نخبه همراه با بسیجیان سرتاسر کشور با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) می باشد.

وی در پایان سخنان خودافزود:محوری‌ترین برنامه هفته‌ بسیج در پنجم آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با عنوان شکوه اقتدار در مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد. همچنین جشنواره‌ مالک اشتر، برگزاری آبروی محله، یادواره شهدا مخصوصا یادواره شهدای دانش‌آموز و شهدای دانش‌آموز حرم مطهر شاهچراغ نیز در این هفته انجام خواهد گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: