آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس: شرایط امروز جامعه خطیر است، ولی تمام باد‌ها به سمت پرچم مقدس جمهوری اسلامی در حال وزیدن است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: این روز‌ها در کشور ایران اسلامی میبینیم فریب خوردگان رسانه‌ای به گونه‌ای از نظر ذهنی و قلبی تسخیر شده اند که آیه‌های مسلم حق را نیز نمی‌بینند.
 اسماعیل قزل سفلی مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس در افتتاحیه دومین رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان فیروز آباد بیان داشت: امروز دشمن در قالب یک جنگ ترکیبی هوشمند تلاش می کند در بستر رسانه به ستون انقلاب یعنی ولایت فقیه؛ به چتر انقلاب یعنی اهل بیت و به متن انقلاب یعنی مردم توامان هجوم آورده اند. این روزها در کشور ایران اسلامی میبینیم فریب خوردگان رسانه ای به گونه ای از نظر ذهنی و قلبی تسخیر شده اند که آیه های مسلم حق را نیز نمی بینند.

وی افزود: تلاش امروز دشمن بر این است تا فاصله بین مردم و نظام ایجاد نمایند در این 60 روز گذشته از همه ظرفیت های خود استفاده کردند؛ همانگونه که در جنگ تحمیلی 60 کشور به صدام حسین کمک میکردند امروز هم بوق های تبلیغاتی همان ها وارد شده اند تا شاید بتوانند ضربه ای بزنند.

قزل سفلی با اشاره توانمندی های کشور گفت: همانگونه که محققان و تئوریسین‌های آنها اعتراف میکنند هرگز نمی توانند به این آرزوی پوشالی خود برسند آنها می دانند که انقلاب اسلامی الگویی به دنیا عرضه کرده است که نه تنها بدون آمریکا بلکه در تقابل با آمریکا نیز میشود پیشرفت کرد و آنها از همین پیشرفت و قدرت علم و ایمان جوانان کشور می ترسند.

به گفته مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس، دشمن تمام تلاش خود را میکند تا جوانان ما را از ایمان، علم، خانواده، مدرسه و دانشگاه جدا کنند و آنها را به امورات کاذب سوق دهند اما بدانید همانگونه که رهبری فرمودند بساط این نقشه های شوم دشمن به زودی جمع خواهد شد چرا که ملت ایران وارثان خون شهداء در دفاع مقدس و رخ دادهای مختلف تاریخی هستند همان شهدایی که باعث سربلندی و افتخار کشور شدند تا قله های مختلفی را در سطح جهان فتح شود.

این مقام مسئول گفت: امروز وظیفه جوانان بسیجی و جهادگر بر این است قدرت ایمان، اراده، بصیرت، آگاهی، علم و خودسازی خود را تقویت نمایند و قدم های بزرگتری برای تعالی کشور عزیزمان بردارند. البته امروز به همت تلاش های جهادی همین جوانان شاهد افتخار آفرینی و خدمت رسانی در جای جای این کشور اسلامی هستیم.

قزل سفلی با بیان اینکه آنها اثبات کرده اند که تفکر بسیجی و جهادی الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل کشور است، افزود: خوشحالیم جهادگران با داشتن همین تفکر در مقابل دشمن مستحکم و مقاوم ایستاده اند و در مقابل ولی نعمتان انقلاب اسلامی نیز خدوم، رئوف و متواضع و به دنبال خدمت رسانی هستند.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر اظهار داشت: با اتکا به همین قدرت بدانید که شاید شرایط امروز خطیر باشد اما به هیچ عنوان نمیتواند تهدید بزرگی به حساب بیاید تمام بادها به سمت پرچم مقدس جمهوری اسلامی درحال وزیدن است. اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی در خارج از کشور در مقابل جمهوری اسلامی بودند و دشمن قسم خورده ما هستند بدانید در درون کشور نیز دشمنانی داریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس تاکید کرد: در کنار تمام نقشه های شومی که دارند یکی از مهمترین اقدامات این دشمنان بر این است که نقاط مختلف کشور در محرومیت باقی بمانند و اجازه توسعه تمامی مناطق را ندهند. امروز تنگه احد شما جوانان جهادگر مبارزه با محرومیت و فقر است.

قزل سفلی خطاب به جهادگران و بسیجیان گفت: دشمن تلاش میکند با مساله سازی ذهن ما را از مسائل مهم کشور و توسعه و پیشرفت جامعه و استحکام بر آرمان های انقلابی و دینی دور نماید و باید بدانیم که وظیفه داریم بر تمامی این حربه های دشمن غلبه کرد و با همت بسیجی و جهادی به دبنال نبرد با آنها باشیم.

وی با تاکید بر لزوم اردوهای جهادی افزود: مطالبه گری، اقدامات انقلابی، تلاش شبانه روزی، هم افزایی تمامی دستگاه، وحدت، کار علمی و دانش بنیان و ... راهکار مناسب برای موفقیت در این عرصه است و باید در میدان ماند و با فقر و محرومیت مبارزه کرد و تلاش نمود نسل جدید را بر اساس ساختار های واقعی تربیت کرد و اجازه نداد فریب خورده رسانه های پوشالی شوند تا با همراهی همین نسل جدید سنگرهای مستحکمی بسازیم و توسعه و پیشرفت کشور در تمامی عرصه تحقق یابد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: