پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۰:۰۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
در چهارمین روز از هفته مبارک بسیج
به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم، یادواره شهید "علی اکبر سلیمی جهرمی" در دبیرستان شهید سلیمی با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان مقطع متوسطه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، یادواره شهید شاخص بسیج فرهنگیان کشور شهید علی اکبر سلیمی جهرمی به همت اعضای کانون بسیج فرهنگیان و همکاری اداره آموزش و پرورش و مسئولین دبیرستان شهید سلیمی در جهرم، برگزار شد. 
در این یادواره که با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان، دانش آموزان و خانواده معزز شهدا برگزار شد، حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم، به عنوان سخنران این برنامه به بیان شاخصه های اخلاقی شهدا پرداخت. 

وی با اشاره به ولایتمداری مردم شهیدپرور جهرم، اظهار داشت: الحمدلله خداوند متعال بر مردم ایران منت گذاشته که رهبری فرزانه را به ما عطا نموده که در این شرایط سخت، به عنوان سکاندار انقلاب، ابرقدرتهای پوشالی دنیا را به چالش کشیده است. 

از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره روایتگری سیره شهدا توسط حجت الاسلام آبیار و اجرای گروه سرود سردار دلها متشکل از دانش آموزان دبیرستان شرف بود. 

گفتنی است شهید علی اکبر سلیمی متولد سال 1317 در شهرستان جهرم است که در سال 1332 مبارزات علیه رژیم منحوس پهلوی را آغاز نمود. وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مسئولیت های مختلف کشوری حضور داشت و سرانجام در انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی به همراه آیت الله بهشتی و 71 نفر دیگر به شهادت رسید. 
نام:
ایمیل:
* نظر: