آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در جمع دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان کازرون گفت: برای اجرایی و عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب متعهد باشیم و به خوبی نقش ایفاء نمائیم.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در همایش فصلی و جشنواره مالک اشتر بسیج دانش آموزی شهرستان کازرون بیان نمود: متولیان تعلیم و تربیت نسل های آینده انقلاب و نظام آموزش و پرورش می باشد.
وی از برنامه های دشمن برای کشور پرداخت و ادامه داد: دشمن همه ظرفیت های خود را به میدان آورده و آخرین حربه های خود را علیه نظام پیاده نمود که به حول قوه الهی و رهنمودهای رهبری و هوشیاری نیروهای امنیتی این فتنه نیز خاموش شد.
 فرمانده سپاه شهرستان کازرون  افزود:  دشمن برای نابودی انقلاب سراغ سه مولفه مهم و اساسی خانواده، نظام آموزشی و تغییر در الگوه ها در کشور آمد که نیاز داریم در مقابله با برنامه های دشمنان برنامه ریزی داشته باشیم.
وی تصریح نمود: امروز در هر سمت و مسئولیتی که هستیم احساس تکلیف داشته باشیم و بدانیم در مکتب شهید سلیمانی با هر پست، مقام و منسبی که هستیم باید خدمت به جامعه و مردم داشته باشیم.  
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل تاکید نمود: برای رسیدن به تمدن نوین اسلام و دولت سازی و جامعه اسلامی صد در صد نیاز داریم بیانیه گام دوم انقلاب را اجرائی و عملیاتی نمائیم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون اذعان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب  حجت را بر همه تمام نموده است  و تحلل و توقف در این مسیر روشن مطلقا ممنوع می باشد.
وی ضمن تشکر از مردم شهید پرور شهرستان کازرون، یادآور شد: غیرت مردم شهید پرور شهرستان کازرون در همراهی نظام و انقلاب  برجسته می باشد و جا دارد مسئولین توجه بیشتری به زیر ساخت های این شهرستان1300شهید داشته باشند.  
فرمانده سپاه شهرستان کازرون از مولفه های یک انقلاب در جهان گفت و خاطر نشان نمود: امام و امت دو مولفه مهم در تشکیل یک انقلاب می باشد و پیمان و وحدت مردم و رهبر در نظام جمهوری اسلامی ایران تا رسیدن ظهور حضرت حجت(عج)هرگز گسستنی نخواهد بود.
در این مراسم همچنین برادر پاسدار راسخ فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سپاه کازورن در سخنانی از فعالیت های بسیج دانش آموزی در شهرستان کازرون پرداخت  و انتها از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر بسیج و فعالان شوراهای بسیج دانش آموزان با اهدا لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: