آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: شهدا شاهد، حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در یادواره شهدای شهرداری شهرستان کازرون که در سالن اجتماعات این شهرداری برگزار شد اظهار داشت: وظیفه و دینی که در مقابل خون مظهر شهدا داریم با خدمت جهادی به جامعه و مردم ادا نمائیم.

وی از حرمت و احترام سرود جمهوری اسلامی گفت و ادامه داد: قطعا همراهی با سرود جمهوری اسلامی در هر عرصه ای یعنی دعای خیر 85میلیون ایرانی برای موفقیت، و بترسیم از آه و ناله مادر شهید و یا رنج کشیده و خون داده ای.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون افزود: همه امروز مدیون شهدا و خانوادههای آن ها هستیم و در محافل و مجالس شهدا بگوئیم از روزهای سخت که پشت سر گذاشتیم و به امروز به برکت خون شهدا در کجا قرار داریم.

وی تصریح نمود: شهدا ایار و خلوص الهی در این دنیا پیدا کردند و این عیار و خلوص بالای آن هاست که در این راه الهی که شهادت می باشد برگزیده شدند و بدانیم که شهدا شاهد، حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل تاکید نمود: امروز در ادامه راه شهدا کشور نیاز به مدیران انقلابی، با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و عمل انقلابی برای مرتفع نمودن مشکلات را دارد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون اذعان داشت: انقلاب اسلامی حاصل خون هزار هزاران شهید می باشد و تا روحیه شهادت طلبی و ولایت پذیری داریم ذره ای خدشه به انقلاب و نظام وارد نخواهد شد.

وی از اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب گفت و یادآور شد: برای رسیدن به امت واحد اسلام نیاز داریم بیانیه گام دوم انقلاب که7توصیه مقام معظم رهبری می باشد را مطالعه و عمل داشته باشیم و به پیش ببریم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در انتها سخنانش به اهمیت نیار کشور به نیروهای که پاک باشند و پاک بمانند پرداخت و اظهار داشت: در انتخاب ها در مدیریت ها کشور به جوانانی نیاز دارد که پاک باشند و پاک بمانند و در این مسئولیت ها و پست بدانیم که شهدا نظارگر بر اعمالمان هستند.

در ادامه این مراسم، ظهرابی یادگار هشت سال دفاع مقدس  با بیان خاطراتی از رشادت ها و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حاضرین را به فیض رسانید و در پایان این مراسم از خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران و تعدادی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهرداری با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد.

یادآور می شود شهرداری کازرون با تقدیم سه شهید سرافراز، شهیدان هدایت الله مصلحیان، حسن بحرینی و خلیفه حاجی زاده در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرده است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: