آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
فرمانده ناحیه بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز مطرح کرد:
فرمانده بسیج سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت:امروز دشمنان در هر نقطه و مکانی که بدنبال طراحی ناآرامی باشند با حضور به موقع بسیج ناکام می‌گردد.
 فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در جلسه شورای اداری شمال غرب شیراز که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: بسیج  فرهنگ ش نجات بخش و امید بخش ، کارش   خدمت بی منت و بدون مزد و مواجب است .

وی با بیانطرح این سوال که کجای دنیا سراغ دارید بسیجی شبانه روز برای آرامش جامعه تولید امنیت مردم حضورداشته باشد؟! گفت : تا مادامی که بسیج مردمی هست این نظام تهدید نخواهد شد .

سرهنگ احمدی جابری تصریح کرد : روحیه بسیجی یعنی نوکری وخدمت به مردم تا موجبات تقویت سرمایه اجتماعی نظام گردد و اگر امروز در ادارات و سازمان ها این فرهنگ نهادینه گردد می توان ناامیدی و ایجاد یاس را از جامعه دور کرد.

وی با اشاره به اینکه در فتنه اخیر دشمنان با جنگ ترکیبی بدنبال ناامنی پایدار هستند تا بواسطه دروغ پراکنی و ایجاد یاس فضای ناامنی را فرسایشی نمایند گفت : مردم هوشیار و بیدار هستند و خون های ریخته شده ۳۰۰ هزار شهید گواه جان فشانی مردم در ادوار انقلاب اسلامی است .

این مقام نظامی تصریح کرد : آمریکایی ها در طراحی و اندیشکده شان ایران را  مانع سرراه شان در منطقه می دانند اگر امروز با هر ابزاری به بدنبال ناامنی در  ایران اسلامی هستند نشات گرفته از طراحی آنان است .
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: