آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
با حضور جهادگران بسیجی؛
رزمایش جهادگران فاطمی در داراب با حضور جهادگران بسیجی برگزار شد.
 رزمایش جهادگران فاطمی با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و مسئولین شهرستان داراب در حسینیه عاشقان ثارا... برگزار شد.

 عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در این رزمایش با بیان اینکه دشمن به فداکاری رزمندگان بسیجی اذعان دارد، تصریح کرد: دشمن جنگ ۸ ساله را راه انداخت چرا که نتوانست به اهداف خودش دست پیدا کند و همه دنیا را پای کار آوردند. دشمن و صهیونیست ها به فداکاری رزمندگان بسیجی اذعان کردند، در هیچ کجای دنیا سراغ ندارید نیروهای ایرانی این ظرفیت، قابلیت و بدون ادعا و بدون اینکه مطالبه ای بکنند در صحنه حاضر باشند و تا پای جان بایستند. امروز دشمن همه ظرفیت های خودش را پای کار آورده و می داند که قطع به یقین نمی تواند خللی در اراده ملت ایران ایجاد کند. می داند که نمی تواند.

عسکری با بیان اینکه در گذشته معاندین هر کدام جداگانه کار می کردند افزود: دموکرات، کومله سلطنت طلب ها و هر کدام از آنها در جایگاهی بر علیه انقلاب اسلامی برنامه ریزی می کردند اما در حال حاضر برای اولین بار همه نیروها تجمیع کردند که بتوانند ضربه ای به نظام مقدس جمهوری بزنند، اما دشمن می داند که نمی تواند خللی در اراده مردم جمهوری اسلامی ایجاد کند؛ نارسایی ها و کاستی ها وجود دارد چرا که ۴۰ سال است با تحریم مواجه هستیم و هر کشور دیگری بود از پا در می آمد.

فرهاد سعدی فرماندار ویژه شهرستان داراب هم در این مراسم بسیجیان و گروه‌های جهادی را به عنوان بازوان توانمند دولت مردمی عنوان کرد و گفت گروه‌هایی با حضور در مناطق محروم بدون هیچ چشمداشتی، شبانه روز با عشق و علاقه کار می کنند و وظیفه ما مسؤلین حمایت و پشتیبانی از این عزیزان است که در عرصه محرومیت زدایی در مناطق مختلف فعالیت های چشمگیری دارند.

سعدی جهادگران بسیجی را به عنوان میدان داران عرصه خدمت در مناطق محروم دانست و افزود: آنها در زمان های مختلف پای‌ کار هستند و وظیفه مسؤلین شهرستان حمایت از همه جهادگران است.

حجت الاسلام صادقی مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب، ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد: ما در هفته بسیج قرار داریم، بزرگترین بسیجی عالم، آقا امیرالمؤمنین علیه السلام است که تمام وقت و نفس های خودش را در راه دین و مردم صرف کرد و لذا مقتدا و مولای همه بسیجیان امیرالمؤمنین است.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب خاطرنشان کرد: خدا در قرآن می فرمایند همه باید آماده باشید؛ زن و مرد هم ندارد و در همه عرصه های علمی، فرهنگی و اقتصادی و غیره باید توانمند بشوید.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر جنگ ترکیبی دشمن و لزوم آمادگی در برابر این جنگ؛ تصریح کرد: رزمایش ها و مانورها نشان می‌دهد که شما قوی هستید اما باید فعالیت فرهنگی هم انجام داد.

وی، کمک به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را وظیفه همه مردم خواند و تأکید کرد: همه ما باید در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، فناوری و در همه عرصه ها باید پیشرفت کنیم و این اقتدار باعث می شود دشمن ناامید شود. تمرکز دشمن روی ناامید کردن مردم و جوانان است تا امید را در مردم از بین ببرند. اما واقعیت امر چیست؟ و آیا ما روز به روز ناتوان تر شده ایم؟ پیشرفت ما در همین ایام اغتشاشات کم نبوده مثل دسترسی به خط آهن و نیروگاه‌های برق، تلسکوپ جهانی و رونمایی از موشک جدید و پرتاب ماهواره‌بر که هرکدام در نوع خود بینظیر است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: