پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۶:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
حوزه امام سجاد (ع) با همکاری حوزه حضرت زینب(س):
با همکاری حوزه حضرت زینب (س) و حوزه امام سجاد (ع) یادواره شهدای دانش آموز درجمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت معصومه (س) شهر اکبر آباد شهرستان کوار با خاطره گویی برادر راوی و خادم شهید داوود دهقان برگزار شد.
یادواره شهدای دانش آموز

به گزارش تنویر کوار ، برادر راوی خادم شهید داوود دهقان در جمع دانش آموزان با اشاره به تفاوت طلا با پیاز گفت: خواهران می دانید فرق طلا با پیاز در چیست ؟ طلا را گرمی می خرند و برای محافظت آن چه کارهایی که انجام می دهند و هر روز بر ارزش آن افزوده می شود ولی پیاز را کیلویی می خرند و اگر آن پیاز بگندد دور می ریزند خواهران مثل طلا با شید و قدر ارزش و وجود خودتان را بدانید و مثل پیاز نباشید که ارزش خود را کم  و ارزان بفروشید تا دور انداخته شود.

یادواره شهدای دانش آموز

وی در ادامه افزود :شهدا مثل طلا هستند و وجودشان را با ذوب کردن درگوهر خداوندی ، رنگ طلایی گرفتند و از دنیای خود گذشتند و برای دفاع از ناموس و سرزمین این کشوردر برابر دشمنان ایستادند و به شهادت رسیدند شما  خواهران با الگو گرفتن از شهدا مثل در و طلا باشید  و در وجودتان را ارزان نفروشید  و این را بدانید دشمنان حجاب شما را نشانه گرفتند تا شما ها ارزش خود را ارزان بفروشید و این را  فهمیده اند که شما ها با الگو گرفتن از حضرت فاطمه (س) حجاب خود را حفظ کرده اید وبه وصیت شهدا عمل می کنید.

یادواره شهدای دانش آموز

لازم به ذکر است در این مراسم دکلمه ای توسط دانش آموز پریسا نوشادی خوانده شد.



یادواره شهدای دانش آموز

یادواره شهدای دانش آموز
نام:
ایمیل:
* نظر: