آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون؛
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون در مراسم مرکز آموزش 07ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بصیرت افزائی با گفتمان جهاد تبیین مهمترین رسالت در جامعه می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون در جمع  خانوادههای کارکنان مرکز آموزش 07شهید قنبر ترابی در نمازخانه این مرکز بیان نمود: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی با  ایجاد  نقشه فتنه و اغتشاشات سعی در تشویش اذعان عمومی کشور را داشته و دارند.
وی ادامه داد: دشمن با درج مطالب دورغ بر فضای مجازی و همچنین تجهیز مزدوران با دروغ و نیرنگ به دنبال ایجاد آشوب و فتنه در شهرهای مختلف را داشتند که الحمدالله با حضور آگاهانه نیروهای امنیتی و خصوصا مردم شکستی دیگر در تاریخ برای دشمنان به ثبت رسید.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی افزود: وظیفه و رسالت نیروهای انقلاب، بصیرت افزائی با گفتمان جهاد تبیین در بین آحاد مختلف  جامعه و خصوصا جوانان و خانوادهها می باشد که باید به خوبی بیان شود.
وی ضمن گرامی داشت هفته بسیج تصریح نمود: بسیج یک نیروی برگرفته از بتن انقلاب با بهره گیری از تعالیم دینی و آرمان های انقلاب می باشد  و به عنوان یک راه علاج برای مشکلات مختلف جامعه در همه عرصه ها شناخته می شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون یادآور شد: امروز وظیفه و رسالت بسیج علاوه بر حفظ امنیت دوشادش و کنار نیروهای نظامی فراجا، آجا و سپاه هدایتگری در عرصه جهاد تبیین برای آحاد مردم جامعه می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: