آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در مراسم ۵ آذرکازرون گفت: بسیج با عزت و اقتدار کف میدان و میدان دار کشور است.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم 5آذر سالروز تشکیل بسیج که با حضور بسیجیان شهرستان کازرون در میدان صبحگاه ناحیه برگزار شد اظهار داشت: با وجود بسیج، انقلاب روز به روز زنده و پاینده تر خواهد بود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و خصوصا شهدای بسیج ادامه داد: افتخار داریم که اعلام نمائیم بسیج اولین نهادی است که در صحنه های نیاز کمک به مردم در سیل، زلزله،کرونا و.... باشد حضور دارد و سند محکم آن در هشت سال جنگ تحمیلی می باشد که نیمی از شهدای کشور از نهاد انقلابی بسیج می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از فکر و تعقل بسیجی برای حل مشکلات کشور گفت و افزود: با روحیه تعقل و تفکر بسیجی و عمل جهادی می توان بر مشکلات ایجاد شده در کشور عبور نمائیم و نظام نیازمند نیروها پاک و پاک ماندن در مسئولیت ها می باشد.

وی از عملکردها و فعالیت های بسیج در همه عرصه را نام برد و تصریح داشت: افتخار می کنیم که بعد از43سال کارنامه بسیج درخشان است و عملکرد شایسته و مطلوب بسیج باعث شده که هر مدیر و مسئول موفق در کشور را با لقب بسیجی برای جامعه معرفی نمائیم.

سرهنگ پاسدار توکل تاکید کرد: 5آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی امام خمینی(ره)می باشد و صاحبان اصلی انقلاب مستضعفین هستند و مستضعفین از انقلاب نگهداری می کنند.

وی اشاره داشت: بسیج افتخار دارد با عزت و اقتدار کف میدان می باشد و میدان دار می باشد و امروز در جنگ ترکیبی دشمنان، بسیج در کنار دیگر عنصرهای مهم امنیتی و خصوصا فراجا از نظام و انقلاب مواظبت می نماید.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تشریح کرد: افتخار می کنیم به جوانان بسیجی که میانگین سن آنها18، 21 و 23 در بنیه توان بازدارندگی در هوافضای کشور و انرژی هسته ای کشور دارند و در مقابل دشمنان ایستاده و خدمت به مردم و جامعه را در همه عرصه دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مکتب شهید سلیمانی و امانت داری که سردار دلها به ما دادند مواظب انقلاب باشیم که حفظ انقلاب اوجب واجبات است و در اغتشاشات مواظب باشیم و بدانیم مماشات غریق نجات می باشد، غریق نجات از جوانانی که فریب دشمن را خورده اند.

سرهنگ توکل یادآور شد:در فتنه اخیر یک طرف انقلاب، بسیج، اسلام ، انگیزه، عزت و اقتدار، زیبائی و محبت و طرف دیگر دروغ که سرچشمه همه پلیدی ها می باشدوجود دارد.

در انتهای مراسم از بسیجیان نمونه با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد و در انتها یگان خودروئی و موتوری یگان امنیت بسیج سپاه شهرستان کازرون در سطح این شهرستان رژه اقتدار رفتند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: