آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه شهرستان کازرون در سخنرانی پیش خطبه‌های نمازجمعه گفت: افتخار داریم که نیمی از شهدای کشور را توسط بسیج به انقلاب تقدیم کرده ایم.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه شهرستان کازرون در سخنرانی پیش خطبه های نمازجمعه و میقات صالحین که با حضور حلقات صالحین سپاه کازرون در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد با گرامی داشت هفته بسیج بیان نمود: افتخار داریم که نیمی از شهدای کشور را توسط بسیج به انقلاب تقدیم نموده ایم
وی از میدان دار بودن بسیج در همه میدان ها گفت و افزود: سند محکم بسیج که برای همگان به اثبات رسیده است در میدان بودن بسیج در همه صحنه های نظام می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تفکر بسیج را راه حل مشکلات دانست و ادامه داد: تفکرات بسیجی راه حل مشکلات کشور می باشد و هرکجا تفکر بسیج طنین انداز شد چشم طمعه دشمن دور خواهد شد.
وی تصریح نمود: بسیجی ثابت قدم می باشد و در جهت رسیدن به اهداف عالیه نظام تا سرحد جان برای رسیدن به تمدن نوین اسلام محکم و استوار به جلو خواهد رفت.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل تاکید نمود: دشمن 43سال هست در کمین است و دست بردار نیست و دشمن دشمن است و اگر فرصتی دستش بیاید دریغ نخواهد کرد ولی با هوشیاری، بصیرت، عمل به هنگام و به اندازه بسیج که قاطبه مردم می باش به عزت شهدا و رزمندگان شکست خورده و سقوط کرده می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون اذعان داشت: بسیج قلب تپنده نیروهای مسلحف با داشتن جوانان کشور در جنگ ترکیبی که دشمنان تلاش داشت مردم را از ولایت جدا کنند پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.
وی اظهار داشت: 43سال می باشد که دشمن در کمین است و از تمام امکانات برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده و امروز برنامه دشمن، دست روی اقتصاد گذاشته و می طلبد مسئولان اقتصاد کشوری همت داشته باشند و کمربند حمایت از ولایت را محکم تر ببندند تا از این مشکل نیز عبور نمائیم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون از اهمیت توجه به فضای مجازی گفت و خاطر نشان نمود: در فتنه اخیر دشمن با استفاده از فضای ولنگار مجازی قصد فریب جوانان را داشت و جوانان انقلابی و بسیجی باید این سیطره را بر دشمن مسلط شوند.
وی از اهمیت جهاد تبیین در جامعه گفت بیان داشت: امروز وظیفه همه دلسوزان انقلاب جهاد تبیین می باشد، وجهاد تبیین یعنی بیان واقعیت ها نظام جمهوری اسلامی و جهان را برای مردم بازگو نمائیم.
سرهنگ توکل در انتها از سند اعتلای بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب گفت و یادآور شد که سند اعتلای بسیج جان بیانیه گام دوم انقلاب برای بسیج می باشد.
ضمنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، امام جمعه و مسئول دفتر نمایندگی سپاه شهرستان کازرون در مراسم میقات صالحین از حلقات صالحین بسیجیان در مصلای نماز جمعه دیدار کردند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: