آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
 فرمانده سپاه فجر در جمع بسیجیان استان فارس:
همزمان با تجدید بیعت بسیجیان با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره)، بسیجیان شیراز هم در حرم مطهر شاهچراغ با تجمع باشکوه، میثاقی مجدد با رهبر انقلاب داشتند.
همزمان با تجدید بیعت بسیجیان با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره)، بسیجیان شیراز هم در حرم مطهر شاهچراغ با تجمع باشکوه، میثاقی مجدد با رهبر انقلاب داشتند.

سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در ابتدای این مراسم یاد شهدای امنیت در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشهای آن، شهدای سلامت و شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار بسیجیان سراسر کشورگرامی داشت و گفت: این شهدا در همه عرصه های دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی شایستگی خود را به عنوان سربازان ولایت بر تمام دنیا به اثبات رساندند .

وی با بیان اینکه بسیجیانی که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری پیشوایان بالقوه بشریتند،هم در عرصه جنگ نرم و هم عرصه جنگ سخت، ثابت کردند و نشان دادند مرد میدان هستند، افزود: اینها کسانی هستند که همواره یک قدم از دشمن جلو تر بوده و به اثبات رساندند که توطئه های دشمن را قبل از اجرا خنثی میکنند و این را در تمام زمینه ها شاهد هستیم.

بوعلی ادامه داد: آنجا که کار تبیین دین ضرورت دارد در کنار مردم قرار دارند و در مساجد و تمامی امور فرهنگی و... همیشه حاضرند؛ در برهه های سخت هم در طول دوران انقلاب اسلامی و هم دفاع مقدس به خوبی ثابت کردند که اگر نبودند معلوم نبود سرنوشت انقلاب به کجا می انجامید.

بسیجیان به اثبات رساندند که توطئه‌های دشمن را قبل از اجرا خنثی می‌کنند

فرمانده سپاه فجر فارس عنوان کرد: در همه توطئه هایی که در شهرها به پا شد بیسجیان بودند که جان بر کف در وسط میدان حضور داشتند و امروز همین ها به اثبات رساندند که همواره ثابت قدم خواهند بود و باعث میشوند دشمن آرزوهایش را به گور ببرد.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان با بصیرت و آگاهی تام نیاز به توجیه ندارند و خودشان ماموریت را برای خود تعریف میکنند، اظهار کرد: در هر کجا که شاید عده ای ترس و ابهام داشته باشند این بسیجیان هستند که با تمام وجود از نظام و انقلاب اسلامی و خط نورانی ولایت دفاع میکندد و با نثار جان این موضوع را به رخ کشیدند.

بسیجیان به اثبات رساندند که توطئه‌های دشمن را قبل از اجرا خنثی می‌کنند

 سردار بوعلی با صراحت اعلام کرد: امروز اگر بعد از چند ماه مبارزه شبانه روزی و حضور میدانی در آشوبها، شاهد آرامش هستیم این از فداکاری و حضور مقتدرانه بسیجیان است، چون با بدخواهان و تمام کسانی که فریب خورده بودند مدارا کردند، ولی میدان را خالی نکردند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به این مطلب که بیسجیان استان، توانستند امروز، فارس را به عنوان یکی از استانهایی که بهترین عملکرد را داشت در کشور معرفی کنند، گفت: بسیج ثابت کرد همواره در کنار نیروهای انتظامی بوده و دوشا دوش آنها در تمامی عرصه ها حضور موثر دارد.

 انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: