آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
سرداربوعلی:
فرمانده سپاه فجر استان فارس از برگزاری کنگره شهدا در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیام رفتار شهید می‌تواند برای نسل امروز و آیندگان الگو باشد، لذا یکی از اهداف مهم برگزاری کنگره شهدا انتقال پیام شهید به نسل حاضر و نسل‌های بعد است.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری برگزاری کنگره شهدای فارس، اظهار داشت: کنگره شهدا فرصتی است برای تحقق همه اسنادی که مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها ابلاغ کرده‌اند.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها به نوعی باید تحقق اهداف خود را در این برنامه اثرگذار ببینند و مشارکت حداکثری انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در فارس، فعالیت کمیته فرهنگی هنری و تربیتی را با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری در موضوع هنر برجسته‌تر دانست و تاکید کرد که این جلسات شورای سیاست‌گذاری به صورت مستمر برگزار شود.

استاندار فارس نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: از همین امروز ستاد برگزاری کنگره شهدا باید راه‌اندازی و تا روز برگزاری کنگره در سال 1403 بر این مهم متمرکز شوند.

محمدهادی ایمانیه تاکید کرد: جلسه شورای مرکزی ماهی یک بار تشکیل و اقدامات ماهانه کمیته‌ها گزارش، پیشنهاد و مصوب شود. همچنین شرح وظایف سازمان‌ها مشخص و به آن‌ها اعلام شود.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز گفت: پیام رفتار شهید می‌تواند برای نسل امروز و آیندگان الگو باشد، لذا یکی از اهداف مهم برگزاری کنگره شهدا انتقال پیام شهید به نسل حاضر و نسل‌های بعد است.

وی ادامه داد: تشکیل این جلسه به این منظور است که ستاد کنگره به یاری خدا در استان تشکیل شود و شروع به‌کار کند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس زمان برگزاری این کنگره را سال ۱۴۰۳ذکر و خاطرنشان کرد: کار برگزاری کنگره مربوط به دستگاه خاصی نیست و همگانی و بر مبنای ظرفیت نهاد‌ها و سازمان‌ها و نیرو‌های نظامی و انتظامی و هم مبتنی بر ظرفیت‌های مردمی است.

بوعلی تاکید کرد: نوع کار‌ها در قالب کارگروه و یا کمیته تعریف و رئیس کارگروه‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: