پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۵۶:۴۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
همزمان با سراسر استان فارس
به همت بسیج سازندگی سپاه جهرم همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی ،همزمان با شهرستان های استان و با ارتباط تصویری با مراسم شیراز با حضور سردار سلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم ، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی جهرم با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولان شهرستان در مجتمع امیرالمومنین (ع) سپاه برگزار گردید.
در این همایش بسیجیان فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی از جمله هیأت امنای صندوق های قرض الحسنه مردم یار بسیج و مجریان طرح های تولیدی بسیج مهندسین صنعت و کشاورزی و کارآفرینان بسیجی حضور داشتند. 
از دیگر برنامه های این همایش، ارائه گزارش توسط مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم از فعالیت های رده های بسیج در امر اقتصاد مقاومتی از جمله فعالیتهای صندوق های قرض الحسنه مردم یار بسیج،برگزاری نمایشگاه های عرضه محصولات تولیدی خانگی،پایش و عارضه یابی و رفع موانع تولید در عرصه صنعت، کشاورزی و حمایت بسیج سازندگی از کسب و کارهای خرد و خانگی از طریق تسهیلات قرض‌الحسنه ارائه بود.

ارائه گزارش عملکرد توسط مسئول صندوق قرض‌الحسنه جوادالائمه (ع) که عنوان نمونه استان را کسب و به جشنواره مالک اشتر کشوری راه یافته و ارائه گزارش توسط بسیج مهندسین صنعت و کشاورزی از دیگر برنامه های این همایش بود.

در پایان از صندوق های قرض الحسنه فعال و برتر حوزه ها و کانون های مقاومت بسیج در شهرستان جهرم با اهداء لوح سپاس، تقدیر گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: