آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
دانشجوی بسیجی رضا اردشیری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کازرون:
دانشجوی بسیجی رضا اردشیری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کازرون گفت: شهدای عزیز ۱۶ آذر را می‌توان از جمله شهدای جهادتبیین بر شمرد که با قیام و خون خویش چهره کریه و پلید استکبار جهانی را برای جهانیان آشکار ساختند.
 دانشجوی بسیجی رضا اردشیری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کازرون ، ضمن اشاره به روز دانشجو گفت: شهدای عزیز 16 آذر را می توان از جمله شهدای جهادتبیین بر شمرد که با قیام و خون خویش چهره کریه و پلید استکبار جهانی را برای جهانیان آشکار ساختند

وی به وقایع چند ماهه اخیر اشاره کرد و افزود: وقایعی که در دو ماه گذشته اتفاق افتاد برای معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردی جز رسوایی بیشترشان برای ملت ایران در پی نداشت. از تخریب اموال عمومی و کشتار بیرحمانه مردم عادی و بسیجیان تا حاشیه هایی که برای تیم ملی فوتبال و شادی برای باخت این تیم و امروز هم گسترش خشونت هایشان به حدی که ایجاد مزاحمت برای کامیون داران و مسموم سازی غذای سلف دانشجویان و تخریب ریل های قطار را در دستور کار خود قرار داده اند.

رضا اردشیری افزود: آیا این گونه حرکات خدمت به ملت ایران است یا خیانت؟ گرچه وقتی مردم ایران با آنها همراهی نکردند، عقده شان را از همین مردم میخواهند درآورند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با اهمیت بیان تاریخ سه ساله اول انقلاب در جهاد تبیین برای نسل جوان گفت: در سه ساله اول عمر انقلاب ، این کشور با بحرانهای بزرگی مواجه شد و سربلند و پیروز از آنها عبور کرد و اگر برخی به هشتگ و ترقه دلخوش کرده اند، باید به آنها بگوییم توهم زده اید. چرا که این انقلاب حاصل خون 250 هزار شهید این سرزمین است.

وی افزود: سه ساله اول عمر مبارک انقلاب اسلامی را در حالی طی کردیم که دولت موقت ناموفق غرب زده و رئیس جمهوری خائن را در راس دولت داشتیم ، در داخل کشور گروهک های تجزیه طلب در بین اقوام ایرانی به دنبال تجزیه کردن ایران بودند و حتی برخی شهرها را نیز تصرف کردند و هزاران نفر را به شهادت رساندند و از طرفی گروهک پلید منافقین با حذف و ترور شخصیت های فکری و تراز اول انقلاب تا 12هزار نفر از مردم مظلوم ایران ، امنیت داخل کشور را نشانه گرفته بودند. در بیرون از مرزها، آمریکا با استقرار در کویر طبس به دنبال حمله و شکست انقلاب بود و پس از آن با بسیج75کشور برعلیه ما و تحریک دیوانه ای بنام صدام به مرزهای غربی ما تجاوز کرد با این خیال که سه روزه کار نظام را تمام می کنند.

وی تاکید کرد: در بین ارتشان دلداده به رژیم فاسد پهلوی کودتایی برنامه ریزی می شود که یک روزه کار نظام را تمام کنند و در نقشه ای دیگر نفوذیان خائن به سرکردگی قطب زاده رئیس وقت صداو سیمای جمهوری اسلامی و آیت الله شریعتمداری قصد ترور رهبرکبیر انقلاب اسلامی را طراحی می کنند که این دو نقشه ترور نیز با معیت خدا نقش براب می شود.

این فعال دانشجویی با مقایسه وضعیت امنیتی ابتدای انقلاب و اکنون اظهار داشت: در آن سه سالی که ما در کشور نیروی امنیتی مقتدری همچون سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و ارتش انقلابی مثل امروز نداشتیم و در ضعف اطلاعاتی و امنیتی شدیدی به سر می بردیم و سران استکبار در اوج اقتدار امنیتی و اطلاعاتی خود بودند با معیت خدا که همواره پشتیبان این انقلاب بوده استف هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند.

اردشیری خطاب به معاندین انقلاب اسلامی گفت: چهل و سه سال است که هر روز وعده امروز و فردای سقوط جمهوری اسلامی ایران را سر می دهید. غافل از این که خدای ما همان خدای موسی است که گفت: ان معی ربی و سراب سرنگونی جمهوری اسلامی شما را در رود عظیم بصیرت ملت ایران غرق خواهد ساخت.

این دانشجوی فعال فرهنگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دوران پسا کرونا و تغییرات در زیست فرهنگی دانشجویان افزود: متاسفانه پس از طی دوران کرونا و غیرحضوری بودن دانشگاه ها انقطاع نسلی در فضای دانشگاه بوجود آمده است و آن فرهنگ زیست دانشجویی از میان رفته است و در دانشگاههای شهرستان کازرون شاهد نوعی بی مدیریتی در پوشش دانشجویی هستیم که اگر با سهل اندیشی و تسامح مسئولان مواجه گردد در آینده نزدیک شاهد تاثیرات نامطلوب بر فضای شهرستان مذهبی کازرون خواهیم بود.

اردشیری در ادامه سخنانش ضمن انتقاد از نگاه برخی از مسئولین به جنبش دانشجویی گفت: متاسفانه جایگاه جریانات دانشجویی برای برخی از مسولین قابل هضم نیست ، و بعضاً جنبش دانشجویی را بعنوان مانعی برای خود می بینند، در صورتی که رسالت تشکل های دانشجویی کمک به مسولین و دست گیری از آنهاست و نه مچگیری.

وی در پایان سخنانش گفت: نسل جوان دانشجوی امروز همچون گذشته با روحیه انقلابی آماده حضور در گام دوم انقلاب است و به فضل الهی خرمشهرهای فراوانی توسط این جوانان رقم خواهد خورد و یقین بدانید که جوانان امروز اگر در مرتبه بالاتری از ایمان و تقوا نسبت به پیشکسوتان خود نباشند حتما در مرتبه پایین تری نیستند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: