آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
سردار زهرایی در اجتماع عظیم ۱۰هزار نفری طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی:
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ما باید در تاریخ، جای خود را مشخص کنیم و با پیوند‌های اجتماعی قوی، برای دیدن ذلت دشمن قدم برداریم.
سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز در اجتماع عظیم ۱۰هزار نفری طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه دشمن و استکبار در جنگ گرم، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی شکست خورده است، اظهار کرد: نبرد تمدنی موجود، جنگ اراده‌ها با اراده‌هاست؛ جنگ دلدادگی و وارستگی است و دشمن را در این جنگ هم شکست خواهیم داد.

وی افزود: دشمن هر چه می‌خواهد مردم را به سمت ناامیدی سوق دهد، مردم ما با فعالیت و استفاده از تحریم‌ها به فرصت‌ها دست پیدا کرده و امیدوارتر می‌شوند.

سردار زهرایی گفت: اجتماع امروز، سردمداران و فعالان اقتصاد مقاومتی هستند. این فعالیت‌ها نمونه‌ای از اقدامات فرزندان ولایت است. وی افزود: ما باید در تاریخ، جای خود را مشخص کنیم و قدردان ولایت، بسیجی‌بودن و خدمت‌رسانی به دیگران باشیم و با پیوند‌های اجتماعی قوی، برای دیدن ذلت دشمن قدم برداریم.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: خواهران به تاسی از حضرت زینب کبری(س) و برادران ما به تاسی از حضرت عباس(ع) نوای لبیک یا خامنه‌ای را سر می‌دهند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: