جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۱۷:۰۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
مسئول فضای مجازی سپاه جهرم خبر داد:
محمد مرادی گفت: جوانان جهرمی در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج موفق به کسب عناوین برتر و صعود به مرحله کشوری این رویداد شدند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، محمد مرادی مسئول فضای مجازی این ناحیه با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج گفت: این رویداد ۹ تا ۱۱ آذر ماه در دانشگاه فنی «شهید باهنر» شیراز برگزار شد که هدف برگزاری این رویداد شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوای دیجیتال است.
 
مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه 40 تیم منتخب از سراسر استان در سه رشته پویانمایی، نرم افزار و بازی ویژه تلفن همراه به رقابت پرداختند، افزود: سه تیم جهرمی حاضر در این رویداد در رشته های نرم افزار تلفن همراه و پویانمایی رتبه های برتر را از آن خود کردند.
 
وی عنوان کرد: بر اساس رای هیات داوران تیم «مدرن فا» متشکل از «شایان سلیمانی»، «علی مصلی نژاد»، «رضا عادل پور» و «محمدهادی نصیری» در بخش نرم افزار ویژه تلفن همراه توانستند با طراحی نرم افزار «هوادار» رتبه نخست این رقابت ها را به خود اختصاص دهند.
 
مرادی ادامه داد: همچنین در بخش پویانمایی تیم «حال خوب» از جهرم متشکل از «محمدصالح حکمتی فرد»، «فاطمه نژند»، «مریم اسمعیلی»، «نگار علی نژاد» و «حانیه آذرخش» توانستند مقام دوم را کسب کنند.
 
وی اضافه کرد: تیم «جزیره پویا» دیگر نماینده شهرستان جهرم در رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال با حضور «سارا شیرزاده»، «شیما حسینی جو» و «نازنین شریفی» توانستند مقام چهارم را کسب کرده و شایسته تقدیر شناخته شوند.
 
مسئول فضای مجازی بسیج شهرستان جهرم اظهار کرد: البته در بخش پویا نمایی بر اساس نظر هیات داوران هیچ کدام از تیم ها نتوانستند حائز رتبه اول شوند و 2 تیم به طور مشترک در جایگاه دوم ایستادند.
 
وی به جوایز برترین های این دوره از رویداد تولید محتوای دیجیتال اشاره و خاطرنشان کرد: جایزه تیم اول این رویداد ۱۵ میلیون، تیم دوم ۱۰ میلیون و تیم سوم نیز پنج میلیون تومان بوده است.
 
مرادی اظهار کرد: تیم های برتر این رویداد جواز حضور در مرحله کشوری این رقابت ها که روزهای پایانی آذرماه در تهران برگزار می شود را کسب کردند.
 
مسئول فضای مجازی سپاه جهرم اذعان کرد: سال گذشته نیز پنج تیم از شهرستان جهرم در این رویداد حاضر بودند که موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: