پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۰۰:۰۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
نشست خبری هفته بسیج
۳۵۰ برنامه متنوع در هفته بسیج در ارسنجان اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، نشست خبری که با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج در ارسنجان برگزار شد.

سرهنگ پاسدارسیامک صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از خبرنگاران گفت: بسیج مستضعفین در کنار مردم آگاه و بیدار شهرستان در تمام برهه ها در دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی پای کار بوده و نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و امروز هم در حوزه های مختلف هر کجا که نیاز بوده از جمله سلامت و سازندگی در کنار مردم و همیار مردم است.

وی تصریح کرد: بسیجیان علاوه بر نقش های خود در عرصه های مختلف در حوادث طبیعی مثل سیل، زلزله و سایر مخاطرات جزء اولین نفرات در صحنه حضور داشته و آخرین نفر محل را ترک می کند و این نشانه خادمی و نوکری برای این ملت بیدار و آگاه است.

سرهنگ صادقی گفت: در هفته بسیج در شهرستان ارسنجان ۳۵۰ برنامه متنوع پیش بینی شده و اجرا خواهد شد.
وی به برنامه های محوری این هفته پرداخت و گفت: بسیج سازندگی ،بسیج محلات،بسیج مهندسین،بسیج جامعه پزشکی،بسیج طلاب و همه گروه های بسیجی در این هفته در برنامه ها پای کار و آماده خدمت به جامعه می باشند.
سرهنگ صادقی گفت:از جمله مهمترین برنامه های این هفته ایجاد بیمارستان صحرایی در روستاهای محروم تحت پوشش دهستان شوراب وحوزه مقاومت بسیج کربلا با درمان بیش از ۳ هزار نفر توسط بهترین متخصص و فوق تخصص های دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.
سرهنگ صادقی گفت: از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج توزیع بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان به دهک های پایین جامعه شهری،روستایی و عشایری توسط جهادگران و گروه های جهادی شهریتان ارسنجان می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارسنجان در پایان یاد آور شد: بسیج متعلق به ملت و با هدف خدمت رسانی به آحاد جامعه و درنهایت ایجاد تمدن سازی نوین مد نظر مقام معظم رهبری است تا پرچم مقدس نظام جمهوری به دست حضرت مهدی موعود (عج)برسد.




نام:
ایمیل:
* نظر: