جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۴:۱۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج با حضور مسؤولین ادارات در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج با حضور اعضای شورای اداری شهرستان ارسنجان برگزار شد.

کاووس رضایی فرماندار بسیجی شهرستان ارسنجان در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج عنوان کرد : امیدواریم با همکاری نیروهای مقاومت بسیج ، دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان اقدامات موثری در زمینه خدمت به مردم در شهرستان صورت گیرد.
وی ادامه داد : مسئولان و کارکنان ادارات نیز باید همیشه و در همه حال ، بسیجی وار در خدمت مردم و جامعه باشند تا گرهی از مشکلات جامعه را باز نمایند.

سرگرد پاسدار علی قانع نیز در این جلسه از برگزاری 350 برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان خبر داد و در ادامه به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.

وی با تقدیر از حضور مسئولان در جلسه هماهنگی هفته بسیج و گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : در هفته بسیج برنامه های متنوعی شامل غبارروبی مزار شهدا و دیدار از خانواده های معظم شهدا و برگزاری یادواره شهدا ، ویزیت رایگان در مناطق محروم ، دیدارو تجلیل از بسیجیان و رزمنده پیشکسوت،اهدای بسته های معیشتی، نهضت روشنگری، مسابقات ورزشی و دیگر برنامه ها انجام خواهند گرفت.
درادامه این نشست اعضای حاضر به طرح ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص هفته بسیج پرداخته و نکاتی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.




نام:
ایمیل:
* نظر: