آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
به همت بسیج دانشجویی؛
بسیج دانشجویی فارس رویداد توانا را در این استان برگزار کرد.



به گزارش خبر گزاری تنویر ، سومین دوره توانمندسازی گروه های جهادی دانشجویی استان فارس با عنوان رویداد توانا به مدت سه روز توسط مدیریت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان فارس در اردوگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.
احسان قنبری نژاد مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این دوره اظهار داشت: رویداد استانی توانا با هدف تقویت و ارتقای گروه های جهادی در ابعاد نظری و عملی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه کارجهادی مطلوب، بوم جهادی شهرستان، تشکیلات جهادی و... از سرفصل های دوره توانا در استان فارس است افزود: در این رویداد مسئولان گروه های جهادی دانشجویی دانشگاه های استان فارس در قالب کارگاه های آموزشی  مختلف از ظرفیت های اساتید برجسته کشوری و استانی در زمینه جهادی استفاده می کنند.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: در رویداد توانا هر یک از گروه های جهادی شرکت کننده، با استفاده از بوم و فعالیت تیمی به تدوین سند اقدامات خود می پردازند.

قنبری نژاد، آشنایی با مبانی اولیه جهادی و چیستی و چرایی اردوهای جهادی، آشنایی با مدیریت اردوی جهادی مطلوب و آشنایی با عرضه ها و زمینه های فعالیت و نقش آفرینی تخصصی در اردوهای جهادی را از اهداف رویداد توانا برشمرد و تصریح کرد: در این رویداد تلاش کردیم تا در راستای افزایش بهره وری، فضاسازی مطلوب و متناسب و همچنین اقدامات جانبی مثل برگزاری گعده و مسابقات مختلف نیز صورت گیرد.

انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: