آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
فرمانده سپاه فجر فارس
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: رسانه‌های انقلابی سَبک زندگی شهدا را به‌عنوان شاخص و الگو به نسل مومن و انقلابی که آینده‌ساز کشور هستند، معرفی کنند.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه تبیین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت برای نسل نوجوان و جوان کشور یکی از اولویت مهم کشور است، گفت: رسانه‌های انقلابی سَبک زندگی شهدا را به‌عنوان شاخص و الگو به نسل مومن و انقلابی که آینده‌ساز کشور هستند، معرفی کنند.
استقبال از شهدای دفاع مقدس، شیراز، فرمانده سپاه فجربه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، ۲۶ آذرماه در حاشیه آئین استقبال از پیکرهای مطهر ۱۰ شهید دفاع مقدس در شیراز، گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون حماسه‌آفرینی و ایثار شهداست.

 وی با بیان اینکه شهادت مسیر ابدی سعادت در زندگی دنیا و آخرت است، افزود: تبیین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت برای نسل نوجوان و جوان کشور یکی از اولویت مهم کشور است که همواره باید مورد توجه اهالی فرهنگ و هنر قرار داشته باشد.

بوعلی با اشاره به حضور پُرشور نسل جوان در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدا، گفت: رسانه‌های انقلابی سَبک زندگی شهدا را به‌عنوان شاخص و الگو به نسل مومن و انقلابی که آینده‌ساز کشور هستند، معرفی کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار کرد: سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان شایسته‌ای برای این شهدای بزرگوار خواهد بود و برنامه‌های شاخصی برای استقبال از پیکرهای مطهر این شهیدان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: