آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس توزیع 60 هزار بسته مؤمنانه شب یلدا ویژه خانواده‌های نیازمند استان فارس
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس از توزیع ۶۰ هزار بسته مؤمنانه شب یلدایی با کمک خیرین و نیکوکاران و حوزه‌های مقاومت در مناطق محروم و کم برخوردار استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی فارس، اسماعیل قزل سفلی اظهار داشت: در راستای استمرار نهضت مواسات و همدلی و خدمت مومنانه قرارگاه خدمات رسانی سپاه فجر استان فارس به منظور کمک و یاری رسانی به خانواده‌های کم بضاعت و کم‌برخوردار با اولویت مناطق محروم، روستایی و حاشیه نشین شهر‌ها اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های مؤمنانه ویژه شب یلدای 1401 در استان نموده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: این طرح که با کمک خیرین، گروه‌های جهادی، نهاد‌های حمایتی، دستگاه‌های اجرایی در قالب یک طرح هماهنگ و هم افزا شکل گرفته و قرار است به صورت محله محور با محوریت حوزه‌های مقاومت بسیج انجام شود.

قزل سفلی با اشاره به اینکه برای هر بسته شب یلدایی اعتبار 300 هزار تومانی در نظر گرفته شده که با کمک خیرین این مبلغ 500 هزار تومان افزایش خواهد یافت، گفت: در این طرح با همکاری پایگاه‌های مقاومت بیش از 60 هزار بسته شب یلدایی و تهیه و توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت ایام فاطمیه به نام یلدای کریمانه مزین شده است، گفت: پیش بینی می‌شود بیش از 309 حوزه مقاومت در این طرح مشارکت داشته باشند تا امسال نیز مانند سال‌های گذشته با کمک‌های خیران و نیکوکاران، گروه‌های جهادی تا قبل از شب یلدا با تقسیم این مهربانی‌ها و سبد‌های هدیه یلدایی، محفل خانواده‌های نیازمند را در این شب‌های سرد، گرما بخش باشند.

انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: