جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۴:۰۲
کد خبر: ۱۳۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
حوزه بسیج کارمندی شهرستان نی ریز
برگزاری همایش جهاد تبیین وروشنگری بسیج ادارات و کارمندان شهرستان نی ریز

همایش جهاد تبیین و روشنگری بسیج ادارات و کارمندان شهرستان نی ریزبا حضور سرهنگ پاسدار شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان فارس، مهندس مختار یوسفی فرماندار ، حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه نی ریز ، دکتر قبادی معاون سیاسی فرمانداری، سرهنگ شعبانی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز ، سرهنگ کرمی فرمانده انتظامی، مهدی راهوار مسئول حوزه بسیج ادارات وکارمندان شهید تندگویان نی ریز و جمعی از مسئولین و کارمندان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.
در این همایش مسئول سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان فارس، در ابتدا طی سخنانی در خصوص برگزاری جهاد تبیین در سطح ادارات و دستاورد های انقلاب اسلامی و برگزاری نشست های جهاد تبیین ادارات و تحول سلامت اداری تأکید کرد.
وی در ادامه سخنان خود: نظام پایدار انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران شهید عنوان کرده و خاطر نشان کرد: امنیت و پیشرفتی که کشورمان در عرصه‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه به آن دست یافته است، با جان‌نثاری جوانان کشور بدست آمده است و رسالت اصلی ما حفظ این میراث گرانبهاست.
 وی افزود: کمک به افزایش کار آمدی نظام و کمک به تحقق دولت اسلامی یکی از تفکرات بسیجی بوده و در راستای حمایت از تشکل ها ی بسیجی در ادارات و قدر دانستن فرصت ها، رویکرد ما در بسیج ادارات می باشد.
مسئول سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت:دشمن امروزه بر علیه نظام جنگ ترکیبی راه انداخته که با زنده نگه داشتن یاد شهدا و عفت جمهوری اسلامی میتوان با آن مقابله کرد.
وی از بین بردن ارزش های این انقلاب و مایوس کردن مردم و نسل جدید و ناامیدی به آینده را از دیگر راهبرد های دشمن برشمرد
و گفت: راه مقابله با این امر ارتباط با خدا و رابطه مسئولین با مردم ، کار تلاش و گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری است.
در پایان این همایش توسط  سرهنگ پاسدار شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان فارس، یوسفی فرماندار و سایر مسئولین  ازتعدادی  مدیران  و کارمندان بسیجی نمونه با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.
جلسه جهاد تبیینجلسه جهاد تبیین
جلسه جهاد تبیین
نام:
ایمیل:
* نظر: