آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان فارس در سومین سالگرد شهید سلیمانی و گرامیداشت شهدای مدافع حرم کازرون گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در میدان‌های نبرد حق علیه باطل آرامش و آسایش را در کنار وحدت به مناطق باز می‌گرداند.
 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان فارس در سومین سالگرد شهید سلیمانی و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در مصلی نماز جمعه شهرستان کازرون با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در میدان های نبرد حق علیه باطل آرامش و آسایش را در کنار وحدت به مناطق باز می گرداند.

وی با بیان خاطراتی از شهید سلیمانی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور میدانی در صحنه ها به مردم جرات و جسارت داد و آنان را از ظلم و جور رهایی می بخشید و شهید سلیمانی مرد میدان، فرمانده شجاع و با درایت و تدبیر بود.

سردار بیانی افزود: شهید سلیمانی در اوج اقتدارش أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ بود و این قرآن کریم به خوبی در سراسر زندگی این شهید والامقام سرشار بود و محبوبیت این شهید والا مقام برای خدایی بودنش می باشد.

ابراهیم بیانی عنوان کرد: شهید سلیمانی همه را در دل انقلاب می دید و اگر کسی در تضاد جدی با نظام و ولایت بود با او دشمنی می کرد.

 بیانی عنوان کرد: شهید سلیمانی وقتی برای فرماندهی سپاه قدس به عنوان دومین فرمانده سپاه قدس انتخاب شد که علی رغم ناراحتی همرزمانش برای دوری از شهید سلیمانی، تنها در یک جمله گفت:من سربازم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در خصوص فعالیت های شهید در منطقه اظهار داشت: شهید سلیمانی با فعالیت در منطقه در مقابله با دشمنان و تکفیری بویژه داعش، بسیج جهان اسلام را در رفیع ترین قله جهان بالا برد.

وی به مردمی بودن شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: شهید سلیمانی همواره در کنار مردم بود و برای مردم بود و خودش را وقف اسلام و نظام کرده بود.

سردار بیانی به اهمیت برگزاری یادواره ها از کلام مقام معظم رهبری به این که یادو نام شهدا کمتر از خود شهادت نیست و اینکه یادواره ها باید حاوی پیام شهدا باشد اشاره و تاکید کرد: در برپایی یادواره های شهدا به خود نگاه کنیم که چقد پای کار انقلاب و نظام هستیم.

به گزارش بسیج، در ادامه این مراسم مداح اهل بیت با مداحی در وصف شهدا حاضرین را به فیض رساند و همچنین در ابتدای برنامه دکلمه خوانی در وصف شهید سلیمانی توسط دختر شهید علی جوکار و اجرای گروه سرود بسیج مالک اشتر همراه بود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: