آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
فرمانده سپاه فجر فارس
فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه باید وفادار و حافظ راه شهدا بوده و در این مسیر ثابت قدم باشیم، خواستار تبیین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت با شیوه‌های نوین به نسل جدید شد.
سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، ۱۳ دی‌ماه در مراسم گرامیداشت سومین سالروز شهادت شهید سلیمانی و هفتمین روز خاکسپاری شهید گمنام ۱۷ ساله در محل اداره‌کل آموزش و پرورش استان با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: اینکه برای گرامیداشت یاد شهید جمع شدیم ناشی از برکت و ثمره خون شهید و فضائلی که در درون شهید وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید وفادار و حافظ راه شهدا بوده و در این مسیر ثابت قدم باشیم، خواستار تبیین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت با شیوه‌های نوین به نسل جدید شد.

بوعلی ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی ادامه داد: همچنان که حادثه عاشورا به عنوان یک مکتب در تاریخ ماندگار شد، شهادت سلیمانی و سایر شهدا نیز به عنوان یک مکتب ماندگار خواهد بود و نسل به نسل این شهدا را بهتر خواهند شناخت.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه شهادت رزمندگان و مدافعان حرم نتیجه علاقه آن‌ها به اهل بیت(ع) است، افزود: شهادت برترین نعمتی است که خداوند به انسان ارزانی می‌کند.

وی با اشاره به فرازهایی از وصیت‌نامه شهید چمران تصریح کرد: شهید عزیزترین دارائی خود را در راه حق می‌دهد و هیچ واهمه‌ای از گفتن حق و حقیقت ندارد.

انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: