شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۵:۵۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
مهدی سروش، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم و دبیر اجرایی اولین رویداد طراحی چهره نقش سلیمان گفت: ۳۴هنرمند در رویداد نقش سلیمان شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، اولین رویداد طراحی چهره «نقش سلیمان» با محوریت طراحی چهره «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» همزمان با سومین سالگرد شهادت ایشان، از ظهر پنجشنبه به مدت ۶ ساعت به صورت حضوری در نگارخانه «تارونه» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم برگزار شد. 

این رویداد طراحی چهره که با تکنیک سیاه قلم اجرا شد، در واقع ادای دین هنرمندان طراح جهرمی به سردار دلها بود. 

۵٢ نفر از هنرمندان برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده بودند که در نهایت ٣۴ نفر ( ۸ نفر آقا و ٢۶نفر خانم) در مسابقه شرکت کردند.  

آثار طراحی شده شرکت کنندگان پس از داوری توسط هیات دوران مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت خانم فاطمه مساح، خانم مریم حسینی و خانم الهه صیادی فرد، به ترتیب مقاوم اول تا سوم کسب کردند.  

به تمامی شرکت کنندگان در این رویداد، لوح تقدیر  و مبلغ ١۵٠ هزار تومان و به نفرات منتخب اول تا سوم به ترتیب علاوه بر لوح تقدیر کارت هدیه یک میلیون تومانی و ۷۰۰ هزار تومانی و ۵٠٠ هزار تومانی اهدا شد.

این مسابقه با همکاری شهرداری جهرم، معاونت فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم، نگارخانه تارونه، خانه انیمیشن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: