کد خبر: ۱۳۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
طی مراسمی منتخبین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز تجلیل شدند.

سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در این مراسم اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر در سطح نیروهای مسلح به صورت سالانه در ردهای مختلف برگزار می شود که در سطح ناحیه بسیج محمد رسول الله (ص) به منظور تجلیل از عملکردهای بسیج در سطح پایگاه ، حوزه و گروهای جهادی بسیج برتر برگزار شد.

وی با اشاره اینکه همه بسیجیان مجاهدانه و با ایثارگری برتر و الگو هستند، گفت: بسیج در همه عرصه ها پای کار جامعه است و در عرصه خدمت رسانی به مردم شبانه روزی به صورت پایگاه محور به ایفای خدمت می پردازد.

سرهنگ احمدی جابری اظهار داشت: امروز در عرصه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان تلاش بسیج شبانه روزی است و در عرصه امنیت در وقایع اخیر کشور این بسیج بود که شب و روز نداشت .

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: در ارزیابی های عملکرد بسیج این ناحیه ۳۳نفر در رده های مختلف برتر شناخته شدند، هرچند که در بسیج بواسطه اینکه بدون مزد و مواجب و خالصانه حضور دارند همه برتر هستند .

وی تصریح کرد : سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در سه رده گروه جهادی ، گردان کوثر و پایگاه مقاومت به عنوان برترین های جشنواره ملک اشتر استانی سپاه فجر انتخاب شدند .
نام:
ایمیل:
* نظر: