سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۷:۱۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
مسئول دارالقرآن بسیج جهرم خبر داد:
حسن عزیزی نیا از راه اندازی "کاروان قرآنی انقلاب" با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم همزمان با ایام دهه فجر در سطح شهرستان جهرم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حسن عزیزی نیا،  مدیر دارالقرآن بسیج جهرم از راه اندازی "کاروان قرآنی انقلاب" در ایام دهه فجر با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم، به اجرای برنامه می پردازد. 

حسن عزیزی نیا گفت: همچون سال گذشته، کاروان قرآنی انقلاب که متشکل از حافظان و قاریان قرآن کریم می باشد، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در مساجد، پایگاه های بسیج، پارک ها و... به اجرای برنامه می پردازند.

عزیزی نیا افزود : سال گذشته در ایام دهه فجر قریب به ده محفل قرآنی برگزار شد، و امیدواریم امسال به شکرانه سالگرد چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی این محافل افزایش یابد و بتوانیم قریب به ۳۰ محفل قرآنی در ایام دهه فجر در شهرستان جهرم برگزار نماییم. 
مدیر دارالقرآن بسیج جهرم در ادامه گفت: در ایام دهه فجر، علاوه بر راه اندازی کاروان قرآنی انقلاب برنامه های دیگری از جمله مسابقه حفظ سوره مبارکه فجر و مسابقات تواشیح نیز در سطح شهرستان اجرا میگردد.

لازم به ذکر است:مساجد و محله هایی که تمایل به حضور کاروان قرآنی دارند، جهت هماهنگی با شماره 09175005390 تماس حاصل نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر: