آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
هسته بین الملل بسیج دانشجویی فارس اقدام خصمانه پارلمان اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب محکوم کرد و خواستار اقدام متقابل و محکم سیاسی از سمت مسئولین کشور شد.
به گزارش خبرگزاری تنویر، هسته بین الملل بسیج دانشجویی  فارس با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت کامل خود را از این نهاد انقلابی اعلام کردند.

متن این بیانه به شرح زیر است... 

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَقَدْ مَكَرُواْ مَكْرَهُمْ وَعِندَ اللّهِ مَكْرُهُمْ وَإِن كَانَ مَكْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ • ... إِنَّ اللّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ؛
(ابراهیم ۴۶ و ۴۷)
آنها نهايت مكر و نيرنگ خود را به كار زدند؛ وهمه مكرها و توطئه‌هايشان نزد خدا آشكار و بى اثر است، هر چند مكرشان چنان باشد كه كوه‌ها از جا بركنده شود، چرا كه خداوند توانا و مجازات كننده است.»


هفته ی گذشته شاهد یک اقدام دیگر خصمانه از پارلمان اروپا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشورمان بودیم. اقدامی بی خردانه و عاجزانه که حتی به اذعان مسئولین این اتحادیه هم احساسی بوده و ضمانت اجرایی نداشته و به دلیل نگرانی های این اتحادیه اعلام گردیده.

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای  انقلاب شکوهمند سال ۱۳۵۷ خود موضع خود را در سیاست های خارجی خود بارها شفاف اعلام کرده و همیشه نسبت به تمامی کشورها روابط دوستانه و تعاملانه ای داشته است.حال این که کشورهای اروپایی در زمینه های مختلف در برهه های حساس علی رغم روابط دوستانه جمهوری اسلامی ایران نمک خوردند و نمکدان شکستند.و در مواقع حساس یا کشورمان را تنها گذاشته اند یا مواضعی مشابه دشمنان دیرینه ایران گرفته اند.

در حوادث اخیر نیز مشابه همیشه کشورهای اروپایی با دخالت های بی مورد در امور اجرایی،توهین به مقدسات تشیع،حمایت از تحریم های کشورمان،سنگ اندازی در مسائل گوناگون داخلی و خارجی و روابط خیرخواهانه جمهوری اسلامی ایران را نادیده گرفته و اینک در ادامه ی سیاست های دوگانه ی خود با وجود اطلاع از خدمات ارزنده ی چند ده ساله سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران این نهاد خدوم مردم را در لیست سازمان های تروریستی قرارداده اند.

نهاد انقلابی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری خود تاکنون خارج از بُعد نظامی و پشتیبانی امنیت مردم در بُعدهای مختلف دیگر و در مشکلات مردم همیشه در صف اول خدمت رسانی به مردم بوده است.
گوشه کوچکی از این خدمت رسانی را در حوادث غیر مترقبه و ناگهانی مانند زلزله،سیل،پاندمی بیماری کرونا و دیگر زمان ها شاهد بوده ایم و هستیم. سبز پوشان انقلاب اسلامی ایران همیشه در صف اول مبارزه با تروریسم به ویژه استکبار جهانی بوده اند و حال اصلا جای تعجب ندارد که وقتی در جنگ سخت شکست سنگینی را خورده اند در جنگ نرم و با صحنه سازی های سیاسی و بین المللی سعی کنند موقعیت قدرتمند ایران قوی را خدشه دار کنند.هر چند این محاسبه ی غلط هم بی نتیجه خواهد ماند.


هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان فارس ضمن محکوم کردن این اقدام بی خردانه پارلمان اروپا متذکر می شود اقدامات دو گانه کشورهای اروپایی در رابطه خود با جمهوری اسلامی ایران و این گونه رفتارهای شیطنت آمیز جز عواقب سنگین ثمره ی دیگری برای ایشان نداشته و جنبش دانشجویی اقدام متقابل و محکم سیاسی از سمت مسئولین کشور خواستار است.
نام:
ایمیل:
* نظر: