آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: کارگاه آموزشی پرورش و تکثیر زالوی طبی در کازرون برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود: کارگاه آموزشی و پرورش تکثیر زالوی طبی در شهرستان کازرون جهت علاقه مندان برگزار می شود.
وی ادامه داد: دوره آموزش شیوه های علمی، نگهداری و تکثیر زالوی طبی برای علاقه مندان در این رشته با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان و استان به همراه ارائه گواهینامه معتبر همراه خواهد بود.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تاکید داشت: نگهداری و تکثیر زالوی طبی یکی از عرصه های است که هم بسیج سازندگی سپاه و هم جهادکشاورزی تسهیلات جهت اشتغال و درآمد زایی به همراه خواهد داشت.
وی اضافه داشت: کارگاه آموزشی پرورش زالوی طبی در شهرستان کازرون قرار است روز های یکشنبه از فردا در بهمن ماه آغاز شود  و این دوره در حسینیه حضرت علی اکبر(ع)واقع در روستای باقرآباد کنار شهرستان کازرون  توسط گروه جهادی شهید اله وردی حوه امام علی(ع)سپاه کازرون برگزار خواهد شد.
سرهنگ توکل در انتها با توجه به اهمیت پرورش زالو و استفاده از زالو در درمان پزشکی و این که از راههای موثر بر درآمد می باشد از علاقه مندان به شرکت در دوره دعوت نمود جهت ثبت نام شرکت در دوره به بسیج سازندگی ناحیه و یا حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)مراجعه فرمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: