آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
فرمانده سپاه کازرون خبر داد:
فرمانده سپاه کازرون خبر داد: نمایشگاه عکس ایران در گذر تاریخ در کازرون به نمایش در خواهد آمد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون  بیان نمود: به مناسبت 44سالگرد پیروزی انقلاب در دهه فجر امسال نمایشگاه عکس ایران در گذر تاریخ در شهرستان کازرون به نمایش در خواهد آمد.
او ادامه داد: این برنامه با همکاری تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کازرون، آموزش و پرورش شهرستان کازرون و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در نگارخانه اداره ارشاد برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: نمایشگاه ایران در گذر تاریخ در شهرستان کازرون  از زمان دوره قاجار، پهلوی و انقلاب اسلامی  از تاریخ 3بهمن تا22بهمن برای عموم مردم به نمایش در خواهد آمد.
وی از اهداف برگزاری نمایشگاه گفت و تاکید داشت: برگزاری نمایشگاه ایران در گذر تاریخ شهرستان کازرون  با هدف   جهاد تبیین با محوریت تاریخ، برای آشنا نمودن همه قشرهای خواهر و برادر به اینکه  دیروزکجا بوده ایم و امروز به کجا رسیده ایم.
سرهنگ توکل در پایان با توجه افتتاحیه نمایشگاه از فردا دوشنبه 3بهمن ساعت13:00در نگارخانه اداره ارشاد شهرستان کازرون و اینکه تماشای این نمایشگاه برای عموم آزاد می باشد از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آورد
انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: