آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
فرمانده سپاه کازرون خبر داد:
فرمانده سپاه کازرون از افتتاح مسکن ویژه مدد جویان کمیته امداد امام(ره) در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل بیان کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و همه نهادها و ارگان‌ها، ساخت مسکن محرومین در اسفندماه 1400آغاز و ان شالله یک طرح در دهه فجر امسال افتتاح خوهد شد.
او ادامه داد: با هماهنگی‌ها و جلسات  با مسئولین  در خصوص آغاز عملیات احداث مسکن  با امام جمعه، معاون عمرانی، فرماندار، رئیس کمیته امداد، بنیاد مسکن، بانک مسکن و دیگر نهادها و ادارات مرتبط مسکن مجرومین در شهرستان کازرون اسفند1400شروع و ان شالله طرح ها برای افتتاحیه از دهه فجر آغاز خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون عنوان کرد: پروژه ساخت مسکن محرومین در شهرستان کازرون شامل احداث ۱۳۵ باب منزل برای محرومان است که در مرحله اول   ساخت ۸ خانه ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان کازرون شامل؛ بخش خشت ۳واحد، بخش بالاده۳ واحد و ۲ واحد هم در بخش مرکزی  آغاز شده و در مراحل بعد با همکاری مسئولین کلنگ زنی برای احداث مسکن محرومین کلید خواهد خورد.
همچنین برادر عارف فرمانده حوزه امام علی (ع) سپاه کازرون یادآور شد: در عملیات اجرایی احداث مسکن محرومین که در روستای سیف آباد کازرون ماموریت حوزه بسیج امام علی(ع) می باشد از  همه ظرفیت خیّرین، مهندسین عمرانی بسیجی و همچنین گروههای جهادی تخصصی بسیج جهت ساخت منزل محروم که در کمتر از یکسال با زیر بنای بیش از 100متر افتتاح خواهد شد استفاده شده است.
انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: