آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
بیانیه بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون
بیانیه بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون تقدیم به تمام پاسداران سپاه انقلاب اسلامی در پی محکومیت اقدام خصیمانه پارلمان اروپا*
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
سلام بر شما ای عباس های حادثه که در جاده های سرخ ایثار و در مسیر ولایت، پاسدار ارزش های انقلابید.
پاسداری یک رسالت است و هدف آن حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است.
و باز عناد و کینه ورزی دشمنان علیه نظام اسلامی نمایان شد. اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی ضدتروریسم، از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است.
آمریکا و دست نشانده های این رژیم مستکبر، نظامیانِ ما را که در پی کمک به مردمِ مظلومِ دنیا هستند تروریست می نامند، در صورتی که خودشان با دخالت در امور داخلیِ بسیاری از کشور ها،منطقه را نا امن کرده و به مظلومان ستم می کنند.
آیا نظامیان ایران را باید تروریست نامید که به مردم عراق و یمن و سوریه در بیرون کردن متجاوزان از خاکشان کمک کردند یا نظامیانی که حتی به کودکان و زنان بی دفاع هم رحمی ندارند و آن ها را حتی از آب و غذا و دارو محروم می کنند؟
 بدون تردید پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و ریاکارانه گروه‌های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.
پاسدار یعنی فدای ولایت و جان نثار ولایت. پاسداری یعنی در رکاب ولایت بودن یعنی در تنور عشق او نشستن و چون و چرا نکردن یعنی از خیمه ولایت خارج نشدن و در ظلمات به مشعل او حرکت کردن یعنی آماده و عمل کننده به آیه قرآنی که به روی سینه اش نقش بسته ″وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ ″
آری پاسداری عاشقی است. ما عاشقیم؟
پاسداری صدیق است. ما هستیم؟
پاسدار بصیر است. هستیم؟
در آخر پاسدار علوی و فاطمی است. بودیم؟
به فرموده شهید والا مقام بهشتی پاسداران آگاهانه انتخاب می کنند، شجاعانه می جنگند، غریبانه زندگی می کنند، مظلومانه شهید می شوند و بی شرمانه توهین می شوند.
بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون ضمن محکوم کردن این اقدام خبیثانه و بی شرمانه پارلمان اروپا اعلام می نماییم که تا پای جان از نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان اعم از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی ایران حمایت کرده و با این اقدام ضربه سنگینی بر پیکره آمریکا و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم زد.
دشمنان این مرز و بوم بدانند با این اقدامات کذب و دروغین خود نمی توانند جامعه اسلام را فریب دهند و به اهداف خود برسند.
به لطف خدا مردم شریف ایران هوشیار و بیدار هستند و قدرت تفکر خود را به دست دشمن نمی دهند و با تصمیم های هوشنمدانه و با بیداری اسلامی، نقشه های آن ها را نقش بر آب می کنند.
وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبونَ
و کسانی که ستم کرده اند به زودی می دانند که بازگشتشان به کجاست.
«سوره مبارکه الشعراء آیه۲۲۷»
نام:
ایمیل:
* نظر: