آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
فرمانده سپاه کازرون ؛
فرمانده سپاه کازرون خبر داد: در راستای گام دوم انقلاب و اهمیت جهاد تبیین نمایشگاه ایران در گذر تاریخ در دوران250ساله کشور در شهرستان کازرون افتتاح شد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون  در مراسم  افتتاحیه نماشگاه عکس ایران در گذر تاریخ در شهرستان کازرون بیان نمود: با توجه به در آستانه بودن 44سالگرد پیروزی انقلاب در دهه فجر امسال نمایشگاه عکس ایران در گذر تاریخ  در طول دوران 250ساله در شهرستان کازرون به صورت عکس به نمایش در آمد.
او ادامه داد:  این برنامه با هدف به تصویر کشیدن دوران 250ساله ایران برای نسل جدیدی که آشنایی کاملی با امامین انقلاب، بزرگان و شهدا ندارند در جهت حفظ دستاوردها و ارزشمندهای انقلابی به تصویر درآمده است.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون ضمن تشکر از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه، تصریح داشت: نمایشگاه ایران در گذر تاریخ  با همکاری قسمت تعلیم و تربیت و مساجد و محلات سپاه ناحیه کازرون، آموزش و پرورش شهرستان کازرون و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر و شهرداری در نگارخانه اداره ارشاد کازرون تا 22 بهمن برپا می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: نمایشگاه ایران در گذر تاریخ در شهرستان کازرون  از زمان دوره قاجار، پهلوی و انقلاب اسلامی  به عنوان اولین برنامه در پیش قراول برنامه های دهه فجر امسال شهرستان کازرون افتتاح شده است.
وی از اهداف برگزاری نمایشگاه گفت و تاکید داشت: برگزاری نمایشگاه ایران در گذر تاریخ شهرستان کازرون  در راستای گام دوم انقلاب با هدف واقعیت ها در جهاد تبیین با محوریت تاریخ،  در جهت تربیت نسل های نوپا انقلاب،کسانی که آینده انقلاب در مسئولیت های مختلف را برعهده خواهند گرفت به تصویر کشیده شده است.
سرهنگ توکل در پایان با توجه پیشینه پر افتخار شهرستان کازرون در شهر شهید پرور و اینکه شهرستان کازرون جزء11شهر انقلابی حکومت نظامی دوران پیروزی انقلاب در بهمن سال1357می باشد از عموم مردم خصوصا جوانان کازرونی جهت بازید نمایشگاه که صبح ها و بعدازظهر با روایت روایتگران حاضر در نمایشگاه در اداره ارشاد شهرستان همراه می باشد دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر: