جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۲۲:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی:
همزمان با آغاز جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، جمعی از پرسنل سپاه جهرم با حضور در مرکز انتقال خون این شهرستان هفت هزار سی سی خون اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، همزمان با آغاز جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از پرسنل سپاه جهرم با حضور در مرکز انتقال خون این شهرستان ۷۰۰۰ سی سی خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.

فرمانده سپاه جهرم در حاشیه برنامه اهدا خون پرسنل این نهاد که همزمان با شروع دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: در این اقدام خداپسندانه تعداد ۱۵ نفر از پرسنل و کارکنان سپاه ناحیه جهرم با حضور در مرکز انتقال خون این شهرستان با اهدا خون خود به کمک افراد نیازمند شتافتند.
سرهنگ ناصر طالبی افزود: اهداکنندگان خون به‌عنوان پیشتازان عرصه سلامت و انسان‌هایی نیک اندیش و خداجو هستند که با اینگونه اقدامات خداپسندانه نقش موثری در تامین و ارتقا سلامت جامعه دارند.
وی ادامه داد: پرسنل سپاه ناحیه جهرم امروز در این اقدام خداپسندانه موفق به اهدای ده هزار سی سی خون برای درمان بیماران و نیازمندان شدند.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اهداف این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم درخواست کرد با توجه به نیاز سازمان انتقال خون به این مهم، مردم با اهدای خون خود قدمی در راستای کمک به بیماران نیازمند بردارند.
طالبی بیان کرد: اهدای خون نیاز همیشگی برای سلامت جامعه است و این مسئله همواره در طول سال و مناسبت‌های مختلف توسط پرسنل و کارکنان سپاه ناحیه جهرم انجام می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: